31 Aralık 2012 Pazartesi

2013 WİSH LİST (edit)




Evetttt.  2013 e  saatler kala   bir  çok blogger  sahibesi  gibi. Bende  yeni yıldan  isteklerimi  yazmak istedim.

1.Üniversiteyi   bitirmek.
2.55  kilo  olmak (Şu an  kilom  66  civarı)
3.Uzun ve sağlıklı  saçlara  kavuşmak
4.Lekelerimden kurtulmak.
5.Sevdiğimle  mutlu bir yaşam sürmek.
6.Siyah terios jeep
7.Ailemin  mutlu ve huzurlu  olması.Ailemize  bereket  afiyet.
8.Gelecek  olan  paraların  2013  yılında  aksamadan  gelmesi. Ailemizin  mutlu  olması.
9.Aileme  ve  tüm  sevdiklerime  sağlıklı  yaşam.
10.Dünyadaki  tüm kötülüklerin yok  olması. İyiliğin  bütün evrene  yayılması.
11.Adaletin yerini bulması.
12. Annemin  ailesinin  mahkemesinin  adaletli  bir şekilde  sonuçlanması. Ve  annemin bu olaydan olumlu bir şekilde  etkilenmesi.
 14. Aşkın  en güzelini  yaşamak. layıkiyle  ve  mutluluğun  dibine vurmak.

BAKALIM  HANGİLERİ  GERÇEK OLUCAK.sizde   deneyin :)))

1.Üniversiteyi  bitirdim:)))
2. 58 kiloya kdar indim..36 bedenim  şuanda:))
3.Halen uğraşıyorum.
4.Buda henüz geçmedi
5.Bu dileğimde  halen geçerliliğini koruyor.
6.Sanırım  çok fazla istememişim ki olmadı yoksa  olmaması için bi neden yok  hatta dha iyiside neden olmasın;))
7.Zaman  zaman  tatsızlıklar olsada  genel  olarak  mutlu  bir aileyiz.
8.Evet  buda oldu tam yeri ve tam zamanında herşey olması  gerektği gbi  gerçekleşiyor.
9.Bu dileğim  her zaman  geçerli olacak!!
10.:))
11. Adalet yerini  er yada  geç bulur;)
12. Mahkeme olumlu  sonuçlandı, Annem çok mutlu.Allah mutluluğunu  daim etsin .Annemi  çok seviyorum:))
13. dileğimi  atlamışım :)))
14. :))))))  ewt mutlu  olduğum  zamanlar  çok oldu 2013 güzel  bir yıldı.
Dilekler  gerçekleşiyormuş  yeterki  istemeyi  bilin.  2013  yılı  benim  için bir çok konuda  milat  niteliği  taşıyor. İzinsiz  markete gidemeyen ben  tek başıma yaşadım. Ve kendimi  hiç  olmadığım  kadar  özgür  hissettim.  Bu çok   guzel  bir duygu, En  büyük  mutluluk  ise  istediğini  elde edebilmek.

Ve  ben bunu  başardım....

2 yorum:

  1. İnşallah tüm dileklerin gerçek olur. Mutlu Yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşallah canım seninde tüm dileklerin kabul olsun.

      Sil