13 Aralık 2012 Perşembe

Eczanemizde.com alışverişi:))



Eveeett  size   beni  çok mutlu  eden  alışverişimden  bahsetmek istiyorum.Eczanemizde.com  sayesinde  hem  güvenilir hem hesaplı birçok  ürünü  evinizin rahatlığında  almanız mümkün . Bu  alışverişimden sonra anladım ki  artık  eczaneye  gitmeye  hiç gerek  yok. Çünkü  eczane  evinize geliyor.



Dün  akşam  verdiğim   sipariş  bu sabah  elimdeydi.  Ben  böyle  şeylere  alışık  değilim .:)))  genelde  kargo  3 ,4 gün  bilemedin  1  hafta  gecikir  ama  bu sitede  böyle  bir  durum söz konusu  değil.
bakalım  ne  almışım???????


Biderma  Node  DS  şampuan  yanında  Bioderma  Node  bakım  şampuanı  hediye !!!!!

ve  fiyatınında  32.00tl  olduğunu  görünce  şok  geçirdim  hemen  sepete  attım.
Neden  şok geçirdiğimi de  söyleyeyim;
aynı  şampuanı  geçenlerde  bi  eczaneden  44.00tl ye  almıştım.  ECZANEMİZDE.COM  da  hem  şampuanımı  hemde  yanında  bakım  şampuanıyla  birlikte  kargo+kapıdaödeme  bedeli  dahil 39.00tl ye  sahip oldum. Üstelik  eczanemizde.com dan  yapacağınız  alışverişleri  blogunuzda ve diğer sosyal  paylaşım ağlarında  paylaşıp  linki  eczanemizde.com a iletirseniz  bi dhaki  alışverişinizde  kargo  bedava!!!!



2 yorum:

  1. bundan haberim yoktu canım çok iyi oldu öğrendiğim eczanemizde.com'a bir ziyaret yapayım en iyisi :)

    YanıtlaSil
  2. iyiki yazmışım o zman.:)))

    YanıtlaSil