5 Aralık 2012 Çarşamba

ve yine yenidenn:))))))))))

ohh ne güzel  yine  bi sürü  ürün  bitirdim.  bu seferki  sevdiğim  ürünlerdi


en soldan  sırayla  başlıyorum;
AVON NATURALS SUGAR  PLUM  DUŞ  JELİ:  Kokusu  çok güzeldi. şeker  gibi    ürün miktarı  150ml  olduğu için  çabuk  bitti.  şimdi  sırada  avonun  kızılcık özlü  banyo köpüğüm  var onu  kullanıyorum.

NİVEA SOFT  NEMLENDİRİCİ ELYÜZVÜCUT KREMİ; Nemlendirmesi  çok hafif  yaz  için  uygun olabilir ama kış  için uygun değil. ayrıca uzun  süreli  nemlendirmiyor. sürüyorum  10 dk.  sonra  yok.  böyle  nemlendiricilerden  hoşlanmıyorum. bi dha  almıcam.

GUESS  BY  GUESS  EAU  DE  PARFÜM: Sevdiğim  bir arkadaşım  hediye  olarak vermişti. kokusu  tertemiz  sabun  gbi bir koku  sıktığınız  zaman  kesinlikle  baymıyor.severek kullandım. özellikle  yazın  o bunaltıcı  zamanlarında  tertemiz  kokmak  istiyorsanız  alın derim.  ben  dha   baharatlı  kokulardan  hoşlandığım  için bi  daha  alacağım bir ürün değil  ama  bu  parfümün  çok güzel olduğu  gerçeğini  değiştirmiyor.  tavsiye ederim.

FARMASİ  WHİTENİNG  DİŞ MACUNU: İçeriğinde  misvak  ve aloevera  bulunuyor.  içeriği  tamamen  doğal bitkisel  özlerden  oluşan bir  diş macunu  çok memnun  kaldım. tekrar  alıcam.  bu arada  farmasiye  katılmak  ve  bu  güzel  ürünlere  ulaşmak  istiyorsanız  BURADAN  bakabilirsiniz.

PROZİNC  KURU  VE YIPRANMIŞ  SAÇLAR  İÇİN  ŞAMPUAN:   Bu  şampuanı  saçımda  seboreik dermatit  olduğu  için  almıştım.  çok memnun   kaldım.  saç  dökülmesini  durdurdu  kepeklenmeyi  ve  kaşıntıyı  önledi.  her  zaman  kullanmıyodum.  daha  sonra babam  saç dökülmesini  önlemek  için kullanmaya başladı  oda  çok memnun  kaldı  içeriğinde  10  adet  vitamin  ve mineral  var. silikon  ve paraben  içermiyor.  babam  hla  kullanmaya  devam ediyor.  ben  şimdi  bioderma  node DS  kullanmaya  başladım.ayrıntılı  yazısını  dha sonra  yazacağım  şimdilik  bu kdar  tekrar  görüşmek  üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder