6 Ocak 2013 Pazar

DOA KOZMETİK ALIŞVERİŞİM


Doa kozmetiği  duymayan kalmışmıdır acaba?
Bence  artık  kalmasın yaa:))

Aslında salı gününden  beri  benle  alır  almaz foto çektim. bu güzellikleri sizlerlede paylaşmak istedim...





saç dökülmesini  önleyici  saç  bakım  yağı, shea  yağı,  kakao  yağı  ,  keratinli  saç maskesi  doa  kozmetikten  hediye:)




shea butter= kışın  dudaklar  çok kuruyor.bu soğukta  hiçbir dudak  balmı fayda etmiyor bide bunu  deniycem.


cocoa butter= Ben  yapım  gereği  çok  çabuk  kilo  alıp  veren biriyim.kakao  yağını  genelde  banyodan  sonra çatlak  oluşabilecek  yerlere sürüyorum. hamilelere  öneririm.hatta  kakaoyla shea yı karıştırıp  sürün  çok çok iyi  olur.


kil sabunu= Bu  yazıyı  yazana kadar  bunu denemiş bulundum. yüzümü yıkadım. gıcır gıcır oldu resmen    beenmedim ben bunu:(


doğal  deodorant= Kardeşim için aldım. feci  terliyo  çocuk  belki bu  çare olur.


BUDA  DOA  KOZMETİKTEN BANA GELEN  HEDİYE:))))


KERATİNLİ  SAÇ  MASKESİ= Henüz  kullanmadım. ama  en yakın zamanda kullanıcam .ben bu alışverime  toplam 29 tl  ödedim. 20tl üzeri  kargo bedavaydı.Anlıcağınız kargo parası ödemedim. benim için çok keyifli  ve aynı zamanda oldukça  k@rlı  bir  alışverişti.


teşekkürler doa  kozmetik.

incelemek isterseniz buradan  buyrun.....   * (     DOA KOZMETİK  )*




2 yorum:

  1. güle güle kullan canım ben duydum ama henüz alışveriş yapmadım denedikten sonra yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. hepsinin yorumlarını yazıcam canım merak etme.

    YanıtlaSil