28 Ocak 2013 Pazartesi

KÜÇÜK BİR ALIŞVERİŞ


Blog  açtığımdan  beri  hayatımda pek çok  değişti ..  Artık deli gibi  alışveriş yapmıyorum,blogger  arkadaşlarım sayesinde  pek çok fikir öğreniyorum bu sayede  daha bilinçli  oldum.
 Aslında  bu alışverişim  topluca olmadı  hepsini  ayrı yerlerden farklı markalardan  aldım. ve birlikte  fotoladım.

Dove  terlemeye  karşı  deodorant= Ben  deo  kullanmaktan hoşlanmıyorum bunu da  zaten  kardeşim için aldım.onda  çok fazla  terleme  problemi var. dove  ona bi nebze  olsun iyi  geldi ama  arayışlarımıza halen  devam ediyoruz.
Avon saç boyası= Bu saç boyası da anneciğim için alındı. Derslerden  vakit  bulabilirsem  uygulayacağız saç  rengi  doğal  siyah  umarım  güzel bir renk  ortaya  çıkar.


Bu  sabunlarda  kuzenimin  hediyeleri.ikiside  şirince den alındı. soldaki  son  dönemin favori  yağlarından  olan argan  yağlı  sabun, diğeri  ise  keçi  sütlü sabunum. bu arada  keçi sütlü  olanı kullanmaya  başladım  memnunum. Diğer  sabunlar gibi  cildi kurutmuyor  ve  çok güzel temizliyor.eğer  besleyici ve  etkili  bir sabun  arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. zeytin  kız  argan  yağlı  sabunumu  ise  henüz kullanmadım. temizleyicim bittikten  sonra  yüzüm için kullanıcam. Şimdiden çok merak ediyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder