13 Ocak 2013 Pazar

****BİTENLER****




sol baştan ,  
LADY SPEED  STİCK ALOE PROTECT= Walla  ben bitirmedim  bunu  benim bi silk cashmerelerim var maşallah  kullan kullan bitmiyor  başkalarına fırsat  gelirmi bilmiyorum.Neyse  buda  bildiğiniz  stick deo işte  fazladan  ne artısı  nede  eksisi var kardeşim kullandı zaten abla bi daha  alma  dedi :P
BARBARA  BORT  PURA  BALANCİNG FOAM= Fena  değildi  işte. pura  serisi  karma  ciltler için  dengeleyici  özellik taşıyormuş ama  beni pek dengeleyemedi. :/  bi dha  almayacağım..
AVON COLORTREND OJE= Ah benim  avoncu teyzem  kandırdı yine beni  kadın bişe deyince sanki ağzım dilim  bağlanıveriyo hayır diyemiyorum. Al kızım çok güzel  dedi  çok çabuk kuruyo bende 3 tane aldım. koyu mor mat  olanı kuzene  hediye ettim. koyu pembesi  hala  duruyo.buda nude rengiydi bunu  da öle günlük kullandım  bitirdim.Günlük derken  kendine pek  özenmediğim zamanlarda  tırnaklarım bakımlı  gözüksün diye sürdüm işte konuya komşuya giderken v.s  bi daha  almam çünkü çok dayanıksız çabukkuruyo ok  ama çok çabukta çıkıo  vasat 
AVON NATURALS  CHERRY BLOSSOM TAZELEYİCİ SAÇ SPREYİ= Bunu  hangi kafayla  aldıysam  bilmiyorum ki ben hayatımda böyle saçma sapan bişey görmedim. saç tazeleyici  yahu  bu spreyin kendine hayrı yok saçı nasıl  tazelicek. İçine  ne koydularsa sıktığım an kapı pencere açıyodum boğuluyodum resmen  avon  bazen cıvıtıyor hakkatenbi dha alırmıyım ?   ASLAAAAA!!!!!!!!!!!  
Ayyy  az kalsın unutuyodum birde  şampuan bitirdim 


FARMASİ ZEYTİNYAĞLI  NEMLENDİRİCİ ŞAMPUAN= Eğer  aldığım  şampuanda  paraben  ve tuz (SLS)  olmamalı diyosan. FARMASİ  yi  öneririm. saça  zararlı  hiç bir madde yok içerisinde süper ötesi bişey  ben çok memnun  kaldım  bittiğinede  üzüldüm en kısa  zamanda  yine sipariş edicem .eer  sizde farmasinin  birbirinden güzel ürünlerine bakmak isterseniz  TIK TIKK



1 yorum:

  1. bu sprey bende de vardı, hiçbir işe yaradığını görmedim

    darkbluekitty.blogspot.com

    YanıtlaSil