1 Ocak 2013 Salı

SON ZAMANLARDA ALDIĞIM KOZMETİKLER

 

Görüyorsunuz  artık  kozmetik  adına  ihtiyacım  dışında  bişey almıyorum.Bu konuda  ayrıca kendimi  tebrik  ediyorum.


Apaks makyaj temizleme mendilleri=Normalde  pamuk  kullanıyorum pratik olsun diye  aldım.fiyatıda çok uygundu 1 lira :)
Signal White Now diş  macunu= Favorim  çok severim kendilerini  gördükçe alırım.
Parmex aseton= Bloglarda  övgüleri  görünce alayım dedim. bundan önce gülşah aseton kullanıyodum. Memnundum  bide bunu deneyeyim bari.
Renu lens solüsyon= Güzel  bi solüsyon güzel  temizliyo.ama  biraz keskin gibi geldi. bazen rahatsız edebiliyo.solüsyon konusunda arayışlarım hala  devam ediyo aslında  önerilerinizi bekliyorum...




2 yorum:

  1. Kesinlikle renuyu bırak bırakkk :( renu yurt dışında yasaklanmış. benim gözlerimi mikroplandıran da bu solüsyondu. diğer markalara göz at kuzum -.-

    YanıtlaSil
  2. haklısın canım bnde renuyu bıraktm artık bio true kullanıyorum şimdi memnunum bitince solocare denicem

    YanıtlaSil