7 Ocak 2013 Pazartesi

WATSONS ALIŞVERİŞİM



Biliyosunuz   artık  ihtiyacım olmadıkça  kozmetik  alışverişi  yapmıyorum.

Zaten  ojelerim  baya azaldı. Marka tercihimi ise  pastel den  yana  kullandım  nedeni;

İlk günden bu yana Avrupa standartlarında üretilen, sizlerin de severek ve güvenerek kullandığı Pastel ojelerde sağlığa zararlı maddelerin olmadığını biliyor muydunuz?
Pastel ojelerle eller hem sağlıklı hem güzel. Çünkü Pastel ojeler, insan sağlığına zararlı bu 4 maddeyi içermiyor: Toluene, DBT, Camphor, Formaldehyde resin.

Ojelerin diğer özellikleri ise şöyle:
- Sararmayı önleyici UV filtreye sahip.
- İlk sürüşte renk verme özelliği sayesinde kat kat sürmeye gerek kalmıyor.
- Örtücü ve kalıcı ve patentli formülü var.
- Renk parlaklığını uzun süre koruyor.
Pastel ojelerin bir diğer özelliği de hayvanlar üzerinde test edilmemiş olması.


Ayrıca  bir çok  blogger ın  övgüyle  bahsettiği  Loreal  paris  perfect  clean i  sepetime  attım. 


Henüz hiçbirini  kullanmadım. 





Pastel ojelerimin  sol  baştan sırayla  numaraları=  315 , 107, 110, 84    
315= sim bombası  ,  kafamda  tasarladığım bir manikürü yapmak için  aldım.
107= Pırıltılı  bronz , ne zamandır  bu  renk  bi oje istiodum. Bu  güne kısmetmiş. Bunuda  aynı  renk  göz  makyajı  yaptığımda  kullanmayı  planlıyorum.
110= bej rengi
84=mavimsi  gri

Veeee   etkisinden  çok umutlu  olduğum  loreal  perfect clean im benim. Umarım  bu umudum  kullandıktan sonra  mutluluğa dönüşür. Aslında  benim favori peelingim  clinique  ama  çok pahalı  walla bu aralar  alamam. neyse  idare  edicez artık.:((



6 yorum:

  1. ben zararlı maddeler kullanmadığı için china glaze'e geçiyordum üçer beşer, madem pastel de öyleymiş, bundan sonra onu kullanırım. bilgi için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım hepimiz birbirimizden birçok şey öğreniyoruz.dimi ama:)

      Sil
  2. loreali ben sevmiştim, clearpadi çok güzel özellikle

    darkbluekitty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kullanıyorum şuan kokusu flan süper yanlız kokusu için bile alınır

      Sil
  3. Oje alırken benim de birinci tercihim Pastel, aldıkların çok güzel 107 ve 110 numara bende de var, kış günleri için harika iki renk :) Güle güle kullan. Ben de bloguma beklerim :)
    http://edawedding.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende eklisin cnmm.takipteym seni:)

      Sil