8 Temmuz 2013 Pazartesi

....BİTENLER.... (MAYIS - HAZİRAN)

...bitenler....

Merhaba  uzun bi  aradan  sonra  tekrar  karşınızdayım.Telefon  değişikliği  hafıza kartımın olmayışı  v.s  bir çok  sorun  yaşadım. Bugün itibariyle  bütün eksikliklerimi  tamamladım. Bu süre  boyunca bitirdiklerimi  ve aldığım  ürünlerin  fotoğraflarını  çekmeyi  ihmal  etmedim  tabiki;) Ve  anladım ki  bu bi hastalık  oldu bnde artık biten hiçbirşeyin  kutusunu  atmıyorum hatta evde  değilsem bile  boş  kutusunu  çantamda  tutuyorum çantam  adeta  geri dönüşüm  kutusuna döndü  geri dönüşüm  kutusu  demişken  biliyorsunuz  aldığımız ürünlerin çoğunun ambalajı  plastikten elde  ediliyor  ve ben  bu yüzden kozmetik çöplerini  mutlaka  geri dönüşüm  kutusuna atıyorum.Yalnız  bunları  değil elbette  kullanılmış  dergi ,defter ,kitap  vesaire  bunları kağıt toplama kampanyasına  gönderiyoruz. Yani  ben uzun lafın  kısası bildiğiniz  ayrıştırıcı oldum:)) hastalık  derecesine ulaşmasından korkuyorum çnkü  öle bi potansiyelim  vardır genelde  fena takarım  kafaya  ama olsun  en azından  böyle yararlı şeyleri  kafaya takıp  ekolojik sisteme  katkıda  bulunmak  güzel ...

 Bu arada  bu  bayagı  kapsamlı  bir post  olucak  ve biliyorum  sizde benim gibi çok seviyosunuz  biten ürünlerin  yazısını  okumayı..  İlk  olarak  mayıs  ayından  başlıyorum;




sol   baştan  sırayla ;
ELEGANCE  AQUA FRESH  LENS SOLÜSYONU=    Soft contact  lensler  için  üretilmiş  bu  solüsyonu  ben yetersiz  buldum.Şuan da   bio true  kullanıyorum  çok  memnunum.
BİODERMA  NODE  S  SAMPUAN=   Bu  şampuanı  çok severek kullandım  kokusuna  bayıldım  zaten  hala aklımda  misler  gbi yasemin  kokusu   içerisinde  sülfat  olmadığı  için  bgroyalı saçlarıma  çok iyi  geldi  ve  rengini  korudu  boyalı  saçlara  öneririm kesinlikle  çok iyi koruyor .Gönül rahatlığıyla  kullandığım  şampuan  şimdilerde  doa 'nın  şampuanını  kullanıyorum dha  sonra yazısını  yayınlayacağım ..
BİODERMA  NODE  DS+  ŞAMPUAN=    Bu  şampuanımın  ise  başta  kokusundan  hiç hazzetmesemde   uzun vadede  yarattığı  olumlu  etkiyi  gördüğüm için memnun  kaldım  diyebilirim.Ara  ara tekrar  alınabilir 
ZEYTİN KIZ  ZEYTİNYAĞLI  SABUN=   Şirinceye  yaptığımız bir gezide  almıştım.  Kullandım  memnun kaldım  şimdi  yine  duş jellerine  döndüm. Şuan  farmasi nin  duş jelini  kullanıyorum.

leke  kremi=     Bu kremi de merak ettğim  için aldım  lekeleri  geçiriyormuş  çok  yoğun bir kremdi  lekeleri  geçirmedi  tabiki  ztn küçük  olduğundan  çok çabukta  bitti. 


BETNOVATE  SAÇ  LOSYONU=   Sınav  zamanı  cildim çok fazla  hassaslaştı  özellikle  başım  bu süre zarfında  tahriş olan yerlere  bu sölüsyondan  kullandım  en azından  o an  beni  rahatlattı  diyebilirm şmdi hiçbi sorunum kalmadı  çok şükür  kortizon içeren  şeyler kullanmaktan  hoşlanmıyorum  İşallah  bi dha  kullanmak zorunda kalmam.

ALİX   AVİEN   OJE=     Çok  güzel  bir rengi vardı  kışın çok kullandım  bu yüzden  yaza  çıkmadı tabiki  zaten yazın koyu renkler  pek  tercih edilmez  özellikle bordo tonları

MİNİK  TARAK=   Avondan  sürekli aldığım  ürünlerden  biridir. kırılınca hep yenisini  alırım.  Bu  tarağımda  kırılmıştı  küçük  kapaklı  ve  aynalı  olması  çok kullanışlı  çantaya  atmalık  hatta  şimdi  yenisini aldım ama  bundan değil  siyah  üzerinde  taşları flan var  dha  güzel





DOA  KERATİNLİ  SAÇ  MASKESİ=      Normal  bir  maskeydi  işte güzeldi  en azından  doa nın ürünlerini insan  gönül rahatlığıyla  kullanabiliyor.Yazın pek maske  kullanılmadığından kışa  doğru  yine almaya  başlarım .
DİA  WHİTE EFFECT  DİŞ MACUNU=   Öylesine alınmış  bi ürün  farmasinin  diş macunlarını  tek geçerim.  
AVON  CARE  EL KREMİ=   Bunu  da   kışın  almıştım  kışın  el kremi  çok fazla  kullanılıyor  annem  ve ben  beraber kullandık.Şu anda  farmasinin  zeytinyağlı  el kremini  kullanıyorum. çok  çabuk emiliyor  bu en sevdiğim özellik ne yazıkki bu avonun  el kreminde  yoktu
DOA  LAVANTA  SUYU=      buna bayılıyorum  her siparişimde  en az beş  şişe alıyorum.Hatta  annem sen içiyormusun  bunu  diyor:))  dha  çok yüzümde kullanıyorum .  sizde  doğal  tonik istiyorsanız  lavanta  suyunu  öneririm. Gülsuyu  kullananda var tonik olarak  ama ben  gül suyunun  kokusundan  hoşlanmıyorum.  ama yinede  denemek için bir şişe de  gülsuyu aldım. 
MAYBELLİNE  AFFİNİTONE  FONDOTEN  = Numarasını  hatırlamıyorum  ama  yapısı çok hafif  kapatıcılığı  güzel  bi fondotendi,iki tane  almıştım  daha  koyu tonlu  olanı bitmişti. bunu  dha sonra aldığım için anca bitti  iyide oldu  yazın  bronzlaşınca kullanamayacaktım  tam zamanında bitmesi  iyi oldu  şimdilerde  flormarın matte  touch  fondotenini  kullanıyorum. çok  memnunum  
AVON  FOOT WORKS  SCRUB= Güzel  bir  scrub tı.  tekrar alacağım
FLORMAR   NAİL  DRYER=Tamamen   merak tan  alınmış bi ürün  ama  çok  iyiydi  ojeyi çok çabuk kurutuyo  kışın  dha çok kullanılır  çnkü yazın  ojeler  çok çabuk kurur  kışa  tekrar alabilirim. ama farklı markalar denemek istiyorum  bu sefer.
AVON NATURALS  BANYO  KÖPÜĞÜ=Bu  şişenin  içerisinde  avonun  banyo köpüğü vardı  banyo köpüğü  1lt  olunca  haliyle  kullanamıyosun  o şekilde  bende bu küçük şişeye döküyordum bitince  büyük şişeden  tekrar  dolduruyordum. kokusu  çok güzeldi  böğürtlenli  yanlış hatırlamıyosam  big babol  sakızları gibi kokuyordu  cildi hem temizliyor  hem nemlendiriyor  yanlız birtek  1lt  olması  bnm canımı  sıktı kullan kullan bitmiyor.sizde  bnm gbi  çabuk sıkılıyorsanız duş jellerinin  küçük  boylarını  tercih  edin.


******HAZİRAN  AYINDA   BİTİRDİKLERİM*****



BİODERMA  NODE  DS+  ŞAMPUAN  =  Bu  biten  ikinci  şampuanım  saçıma uzun  vadede  yarattığı  olumlu  etkiden memnunum  artık saçlarım  dha  sağlıklı   daha  az yıpranıyor  meğersem o sülfat denen  madde  ne kadar  zarar  veriyomuş  saçlara  hele  bnm gbi  hassas bir cildiniz varsa kesinlikle  sülfat içeren  bir ürün kullanmayın.
AVON  CLEARSKİN  PROFESSİONAL PEELİNG= Peeling  değil  kezzap  mübarek  cildinize sürüyorsunuz  ovalamaya başladığınız anda  alev alev  yanmaya başlıyo  yüzünüz  kaç senedir  banyo dolabında  duruyordu  artık  böyle  saçma  sapan şeyleri  almıyorum. avon  ürünlerinide azaltmam  lazım aslında ama  avondan  almak  kolayıma  geliyor  sipariş veriyosun  kadın getiriyo  sonra parasını  ödüyosun flan  ama  zararları  saymakla  bitmez  ama yinede  müdavimi  olduğum ürünleri var bittikçe  yenisini  aldığım  alternatiflerini  bulana  dek avona  devam.
ADVANCE  TECHNQUİES  SAÇ SPREYİ= Bu spreyin hastasıyım  geçen  sene  keşfettğimden beri  bittikçe yenisini  alıyorum.  Eskiden  saçlarımı  düzleştirdiğimde  sert sert  olurdu  ama şimdi  bu  spreyi sıkıyorum  ve  düzleştiriyorum  ipek gibi oluyor saçlarım  parmaklarımın  arasndan  kayıyor, ayrıca  UV filtresi  içerdiğinden  siyah  saçlarımın  renginide  koruyor
PALETTE  DELUXE  SAÇ  MASKESİ=   Saçımı  iki  senedir  siyaha  boyuyorum daha  öncesi  kızıldı bakımı  çok  zordu  ama  siyah  saçın  kullanımı  çok rahat  gerçekten   bir boyadınmı  iki ay marka olarak ta palette  deluxe  tercih ediyorum.  Bir çok  saç boyası denedim,ama  en çok  deluxe  beni memnun  etti. deluxe  ışıltısı  bir başka  gerçekten  tavsiye ederim  bu maskede kutunun  içinden çıkıyor aslında  boyadıktan hemen sonra kullanmak gerekiyor  boyanın kalıcılığını  artırması  için ama  ben  unutmuşum.. daha  sonra kullandım keşke  bu maskeyi  tek olarak ta  satsalar  çok beğeniyorum.şu boyaların içinden çıkan maskeler kadar güzel  değil  sanki diğer maskeler  bilmiyorum belkide  bana  öyle  geliyodur..


Hatalarım olmuşsa  şimdiden  sizden özür diliyorum keyifle  okumanızı  dilerim...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder