10 Temmuz 2013 Çarşamba

*****FARMASİ ALIŞVERİŞİM****


Farmasi  116  ülkeye  ihracat  yapan  bir Türk  markası  .Ben  kendi  araştırmalarım sonucu bu  markaya  ulaştım. Türk menşeili  olması ve ürünlerinin  temiz içeriğe  sahip  olması  nedeniyle  en çok tercih  ettiğim marka oldu .Ürün  yelpazesi  oldukça  geniş  makyaj malzemelerinden  parfüme  ve kişisel  bakım  ürünlerine kadar  uzayıp giden bir ürün çeşitliliği  mevcut.


At  kestanesi  losyonu=  At  kestanesi  meyvesinin  ağrıları şişlikleri  dindiren dolaşımı  düzenleyen  özelliğinden dolayı  üretilen  losyon.  Aslında   masaj  jeli vardı ama  ben  dha  hafif olmasından  dolayı  losyonu  tercih  ettim.Aldığımdan  beri haftada  3 kez tüm vücuduma sürüyorum, İçerisinde  nane  yağı olduğundan  dolayı  çok güzel  ferahlık  veriyor  yaz  için iyi  bir seçim.
Mr. wipes  Özel Yağ Çözücü=Ürün  500ml  konsantre  olduğu  için uzun süre  gidiyor. kokusu  çok güzel  bir temizlik  ürünü organik  içerikli  olmasından  dolayı  güvenle  kullanabilirsiniz  .
Aloe  jel toothpaste = Çok  güzel  bir diş macunu  bağımlılık  yaptığını  söyleyebilirim. Daha  önce misvaklısınıda  kullanmıştım ama  favorim  bu  bittikçe alıyorum  . Çok  seviyorum


Farmasi stay  matte fondoten=  Fondotenin yapısı  çok güzel  bb krem gibi  ama  kapatıcılığı   daha  fazla  ama ne yazıkki  rengini  tutturamadım şuan tenime göre  rengi  açık  kalıyor.  Ben flormar  matte touchla yaza devam  ederken  bu  fondotenim  sonbaharda  kullanmaya  hazır bekliyor.


bunlarda  kargo  sıfırlama  ürünleri   Farmasi  oliva  hand  cream  ve  farmasi bb krem  ve oranger  şampuan  , duş jeli  testerları  

Farmasi  oliva  kremden çok  memnunum  çok kolay emiliyor  zeytinyağlı  olması  ve çok kolay emilmesinden dolayı hep  alıcağım bi ürün oldu.

bb krem  testerını  kullandım  hiç bb krem  kullanmamış  biri olarak  yapısına   bayıldım.almayı  düşünüyorum  ama alırsam  bu sefer  fondoteni biriremem  eylülü  beklicem sanırım almak  için....Allah kısmet ederse tabi.

Farmasi  oranger shower  gel  ve şampuana  ise  tek kelimeyle  bayıldım  kokusu müthiş ve duştan çıktıktan sonra  bile  kokusu  teninizde kalıyo  mis  gbi  portakal kokuyosunuz  en kısa zamanda  almayı  planlıyorum.
Bu alışverişimden  sonra bir kez daha  alışveriş yaptım  onuda  2 gun içinde  paylaşacağım. 
***************************



3 yorum:

  1. bu markaya hiç denk gelmedim ama bulursam alışveriş yapacağım muhtemelen Türk markalarını desteklemek şart :)

    YanıtlaSil
  2. farmasiyi duymustum ama hic urunlerini kullanmadım guzel urunlermiş iyi gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  3. ewt türk markası olması yanısıra içerikleri çok doğal yanlız şampuanları parabensiz ama sülfat var malesef sadece belli başlı ürünlerinde yok ben temizlik malzemelerini makyaj ürünlerini ve vücüt kremlerini çok beğeniyorum özellikle at kestanesi losyonunu tavsiye ederim kan dolaşımını düzenleyici bir ürün.

    YanıtlaSil