17 Mart 2014 Pazartesi

##BAHARDA KULLANACAĞIM PARFÜMLERİM##



PERCEİVE LİMİTED EDİTİON EDT= Kokusu  aynı  oriflame in divine  parfümüne benziyor , çok kalıcı  yoğun  fresh  bir  kokusu  var. Bunu  özellikle  kullanacağım.

TRESELLE  MİSTİQUE  EDP=  Buda treselle nin  limited  edition parfümü  siyah  bal içeriyormuş  tam bahar  için arılar  peşimden kovalamaz umarım:)))

BARGELLO (  pure poison) = Bir çok  kimse  beğenmiyor  bu parfümü  ama ben yasemin kokusunu  çok sevdiğim  için kullanıyorum.Daha önce aldığım sanki  daha bir güzel  kokuyordu nede  olsa  açık  parfüm  bu sefer  aldığımı  tm tutturamamışlar :S  bi dha  alırmıyım?  düşünmem lazım:S

NYMPE  EDT=Farmasi nin  parfümlerinden  indirimdeyken almıştım  başta hiç kullanmadım  hatta  birine hediye  etmeyi  düşünüyordum  ama  kullanmaya  başlayınca çok sevdim. elma  kokusu  çok  baskın  ve  benim  çok beğendiğim bir parfüm oldu  örnek verirsem dkny be delicious diyebilrm.



Sonuç  olarak  farkettim ki   bende  acayip  katalog  bağımlığı  var   avon, oriflame ,  farmasi  v.s    derken   ciddi  para  dökmüşüm  ,  yaklaşık   5  aydır  hiçbiriden alışveriş yapmıyorum  kötü  oldukları  veya memnun olmadığım  için değil,  evde  çok fazla  ürün birikti  ve benim  bunları  eritmem  lazım ki  yenilere  yer açabileyim,Bundan sonra  parfüm olarak  high end ürünlere  yönlenicem 

SEVGİYLE  KALIN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder