19 Mart 2014 Çarşamba

^^^BİTENLER^^^^ #5#


***************



AVON  PERFECT WEAR LİPGLOSS=  Ürünün  bir tarafı  ruj  diğer trafı  dolğunlaştırıcı  parlatıcı  içeriyor, renk  olarak  dudaklarımda  beli belirsiz  duruyor,  Dolgunlaştırıcı kısmı sürünce hafif   karıncalanma  yapıyor  ama  tam  olarak  bi  performans  sağlayamadı  .  Renginden  ve yapısından  dolayı beğenmedim.

ALİX  AVİEN  LİP  GLOSS=   Alix  avien nin  rujları güzel  rengiyle  yapısıyla  çok  fazla  kullandığım bir glosstu,  glos  kullanmayı  sevmeyen  biriyimdir  normalde ama bunu  çok  sevdim benim  için eksi yanı gramajı çok fazla  ki  bu başkası için  iyi  bi özellik  olabilir .  benim  çok fazla rujum olduğu için  unutuyorum  kullanmayı  ve  çöpe gidiyor  dolu  dolu  iki  sene kullanmama  rağmen bitmedi  içinde hala  var  üzülerek çöpe gönderiyorum.

THE BODY SHOP  LİPSTİCK= Rengi  çok  güzel  turuncu  renkte  bir  lipstick  yeşil  çay  kokması  benim için ayrı  güzel  özelliğiydi ,  saçlarım kızıl olduğu zamanlar  sık sık  kullanıyordum, daha  sonra siyaha  boyayınca  elim  hep  pembelere  kırmızılara  gitmeye başladı işte  o ara  bozulmuş  :S

ORİFLAME  SAVANNAH  EYE SHADOW=  Oriflame in limited  edition  ürünlerinden biri  savannah  serisi  2010  yaz sezonunda çıkmıştı  parfümünün kokusunu  hala unutamam  farları  parlatıcısı  duş jeli  herşeyiyle  süper bir seriyi  zaten bi daha da  çıkmadı  bundan bulmam imkansız  rengi  swatch ta  gözükmüyor copper brown and  beige  iki renkli  bir fardı .  amazon  green  and  desert sand  olanı  kaybettim  çok  üzülmüştüm . Bunuda  yapısı bozulduğu için  atıyorum 4 sene olmuş alalı  serinin  devamı  yok  ama tekrar çıkarırlarsa  gözüm  kapalı  hepsinden  yine alırdım...

AVON COLORTREND ŞEFFAF  EYELİNER=  Ya bunu  niye aldım  ne işe yarar  hiç bilmiyorum.Ne olduğu bell  değil  su gibi  elime sürdüm  kurudu  hemen gözümün  üstüne  sürdüm  sanki  hiçbişey anlamadım  ben bundan .Böyle  herşeyi  almamak  lazım  bilip  bilmeden.







AVON  SOLUTİONS  COMPLETE  BALANCE  CLAY   MASK=   Şoklardayımm   inanamıyorum  daha  önce kullandığım sevdiğim bir maskeydi  6  ay önce  aldım  daha  bi kere  kullanamadan  bozulmuş ,son kullanma tarihinden önce  bozulması  çok saçma  artık  avondan  bişey alırken en az 5 kez  düşünüyorum.

AVON  FOOT WORKS LAVENDER  MASSAGE  CREAM=   Çok severek  kullandığım bir kremdi  ambalajının  kavanoz şeklinde olmasından  dolayı  kullanımı  gayet kolay  öbür türlü tüpte  yarısı  kalıyor  çıkarmak  için uğraş dur  kremin kokusu  yapısı  mükemmeldi ,  bir  dha  denk  gelirsem  alabilirim.


********



1 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil