21 Mart 2014 Cuma

^^^^ KOZVİ BOX KUTU DENEYİMİM^^^^






Öncelikle   kutusuna   bayıldığımı  söyleyebilirim,  saklama  kutusu olarak kullanılabilir  nitelikte.



kutunun  fiyatı 15  tl  içerisine  en az  5  ürün   seçiyorsunuz,  ürünlerin fiyatı sembolik  olarak  1 tl  diye  geçiyor.



temizleyici  süt +  tonik+  makyaj  temizleyici olarak geçiyor,  vichy  ürünlerini  severim, bu  ürünü  ilk kez kullanıcam umarım  güzeldir.


Johnsons baby cologne   iyiki  dream olanı seçmişim  çoook  güzel  kokuyor.



bioderma  abc derm  misel  solüsyon  hassas  ciltler  için  sanırım  bunuda ilk kez kullanacağım.



vichy  termal   su  2 tane  aldım  çünkü  başka ürün  alternatifi yoktu  en azından kullanacağım  şeyler olsun istedim. ürün boyutu  küçük çantaya  atmalık  

sonuç olarak  ben bu  olayı beğendim  stoklar  çok çabuk  bitebiliyor  aceleci olmak lazım  bize  bu fiyatta  bu güzel  ürünleri alma  imkanı  sunmasıyla  benim  gönlümü  kazandı . Bu arada  bende  hiç tester  çıkmadı diğer  bütün bloggerlar da çıkmış  heralde  aktif  bir blogger  olmamamdn dolayıdır  diyor  gülümseyerek  bu yazıyı  bitiriyorum.:)

2 yorum:

  1. aa 2 tane alabiliyormuyuz ben bir üründen sadece bir tane aılnıyor sanıyordum neyse güle güle kullan canım hepsi harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, evet 2 tane alınabiliyor:)

      Sil