14 Mart 2014 Cuma

&&&& LİLA KUTU ALIŞVERİŞİM&&&&&







TESTER  göndermemelerine  üzüldüm  açıkçası  o kadar da  derdim  değil  yani  ama  yinede  beklenti içindeydim:S




CRENE  OZON  İÇEREN  ZEYTİNYAĞI= Doğru  bir bilgi   vermek için  kullndıktan sonra  yazıyı   yazmak  istedim.  Çok  güzel  bir ürün eğer  sivilce  siyah nokta v.s  şikayetçiyseniz  çok işinize  yarıycak  ne  sivilce  ne  siyah  nokta  hiçbiri  kalmıyor.  Ama  bundan  sonra  alamıycam  çünkü  egzamalarımı   azdırdı.  yağlı  ürünler  kullanmamam  gerekiyormuş  , o yüzden  artık  alamayacağım  sivilce , siyah nokta v.s  sorunlar  varsa  kesinlikle  tavsiye ederim.

IKOS  LİP VOLUMEN  LİPGLOSS=  Beni  hayak kırıklığına uğratmadı  çok memnun  kaldım,  gece yatmadan  önce  kullanın  daha  çok işe yarıyor.
  
Bunun dışında  siparişimin  ertesi günü  ürünler  elime ulaştı. hızlı olmaları  ve kaliteli  olmaları açısından  lila kutu  beğenimi  kazandı,her zaman  alışveriş  yapabileceğim  bir site  ......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder