12 Mart 2014 Çarşamba

****ORİFLAME PARFÜM ALIŞVERİŞİM****



************************




   FELİCİTY EDT=Alışveriş  yapma  sebebim  aslında  bu  parfümdü, kuzenim oriflame  danışmanığı   yaparken  testerını  kullanıp  çok beğenmiştik. O zamandan aklıma girmişti, yaz gelince alıyım diye düşündüm ve öylede oldu zaten. Çok hafif  bir  koku  kışın  kullanılacak bir parfüm değil.
koku içeriği = portakal, yasemin ve tarçın  



********


DANCİNG LADY HİPNOTİC NİGHT  EDP= Bu parfümü  oriflame'in sitesinde okuduğum  yorumlara  göre  aldım, kullananlar ne kadar etkileyici bir parfüm olduğundan  bahsediyorlardı. Ben açıkçası  beğenmedim  benim daha  önce  alıp  hiç kullanamadığım ve beğenmediğim bir parfüme benziyor, 
içeriği= safran çiçeği, acem borusu, sandalağacı
bu  üçünden biri  parfümü bayık  bir hale  sokuyor ama hangisi anlayamadım:S
böyle  acı  bakla gibi  bir koku  yani kısacası sevmedim , o kullanmadığım  parfümün  yanına koydum, yanlızlık  hissetmesin birbirlerine yoldaş olsunlar:))

.*******


MORE BY DEMİ  EDP= Demi  moore imzalı  bu parfümü  çok beğendim. yaz kış  her zaman kullanılabilecek  bir parfüm , ama  ben yazın kullanmayı  tercih ederim.
içeriği= ylang ylang, yasemin, sandalağacı  
kremsi  çok  hoş  asil  bir kokusu var . 





MİDSUMMER  EDT=  Kendime  o kadar  aldım, ee  dedim bide erkek parfümü  alayım  babam ve kardeşim  kullansınlar ,  fresh   bir  koku , erkekte  fazla ağır kokular  hoş  olmuyor zaten .Tabiki  beklentileri  düşük  tutmak lazım, çok ta parlak bir koku değil, kolonya tarzı ..


Activelle deodorant= Etkisini merak edip  aldığım bir deo , beni hayal kırıklığına uğratmadı.
Very me 3'lü  törpü =  Anahtarlık  olarak  kullanılabilecek çantanızda  her daim taşıyabilceğiniz  bir kurtarıcı.
by marcel  kemer =  yine bir tasarım ürünü  tasarım ürünlerini  çok seviyorum. Kullandım gerçektende çok şık duruyor  indirimde görürseniz kaçırmayın derim.

Sevgiler:)))))))))



************


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder