13 Mart 2014 Perşembe

&&&BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER&&&








DOA  SAÇ BAKIM  YAĞI=  Kullandığım  dönemde  saçım  biraz daha hızlı   uzadı gibi  .. Bu tarz  ürünlerin egzamayı  daha da azdırdığını  bilmiyordum  :S   Cilt  doktorumun  tavsiyesiyle  bundan  sonra  yağ içeren  hiçbir  ürününü  cildime  kullanmayacağım malesef  alışveriş  yaparken bundan sonra  dikkat  edeceğim en önemli  durum  bu...

ORİFLAME  SAÇ  BAKIM KREMİ=  Yıpranmış  saçlar  için  promosyon olarak  verilmiş  bir saç kremiydi   bir kez kullandım  ve beğenmedim  uzunca  bir süre  kullanılmayı bekledi  en sonunda  attım  artık  .Zaten  duşta  saç kremi kullanmak  bana çok angarya  geliyor.Dustan sonra  sprey  kullanmak  daha  pratik  bence;)


FA  NUTRI SKIN  DEO=  Severek  kullanıyorum  denk  gelirsem  alabileceğim  bir deodorant.
ORİFLAME  PARFUM TESTERİ= İsmini  hatırlamıyorum, testerları  her zaman  yanımda bulundururum. .
MAX  FACTOR MİRACLE TOUCH =  Son kullanma tarihi  yaklaşınca  hızlıca kullanıp  bitirdiğim  bir  compact fondoten ,  kapatıcı  özelliği  yoğun  bir  fondoten arayanlara  önerebilirim.  
altında  duran  kutu  DOA'nın  fesleğenli  kremi  severek kullandığım  bir krem  oldu .
ORİLAME  SİLK CASHMERE ROLL ON=  En azından  4 tane  bitirmişimdir  ,  korumasından çok  memnundum  oriflame in roll onları  gerçekten  başarılı.
PARMEX  ASETON  = Standart  bir  aseton  kullanıldı  ve bitti.
CECİLE  SEXY  DEFİNİTİON MASKARA=Çok beğendim  kirpikleri  tek  tek ayırıyor  ve  kıvırıyor, uzunca  bir süre  kullandım. Denk  gelirsem  tekrar  alabilirim,  cecile in diğer  ürünlerinide denemek  isterim.
RARE  GOLD  PARFÜM=  Favori  kokularımdan  biri  o kadar  çok parfümüm  var ki  stokları  eritirsem  tekrar  almayı  düşünüyorum. oryantal  koku  seviyorsanız  önerebilirim.

********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder