21 Nisan 2014 Pazartesi

# BİTENLER KULÜBÜ^# NUMBER 1





Herkese  merhaba:))
Normalde   az  sayıda  olan biten  ürünlerimi  bitenler  başlığı altında yazıyordum . Yazılar birikince  ve  ben  bunları  snıflandırmadığım için  hepsini  bi bşlık  altında toplayıp  toplu halde yazmak  istedim. Çünkü  daha  sırada  2  tane  bitener yazım daha var.

Bu kadar  ürünü  bitirmemin  sebebi  ihtiyacım  dışında  hiç ürün almamam  kendimi  tutmam  çok zordu  zorda  olsa  bunu  başardım:P



Biten  ürünlerimi  küçük  bir kutu  içerisinde  biriktriyorum, 
Gelelim  ürünlere






ORİFLAME  ECLAT  WEEKEND  EDP=  Kokusu  fresh yazlık  bir koku  herkezin sevebilceği türden kuzenimin  hediyesi  severek  kullandığım  parfümlerden  biri oldu.

DOA  KATI PARFÜM  ( SANDAL  AĞACI VE  LİMON  ÇİÇEĞİ)=  Bir  ara  doa  kozmetikten ne bulursam  alıyordum .  Bu  katı parfümler   parfüm niyetine sürülüp  bitebilecek  türden değil   kaldı ki kokuları  kolanyamsı  benim sevmediğim türden  bende  doa  shea  yağının  içine  karıştırıp  vücuduma sürerek  bitirdim.

ORİFLAME  YÜZ KREMİ( YEŞİL KAPAKLI OLAN)=  Tam adını  unuttum,  annem kullanıyordu , memnundu sanırım  sormam lazım:P
ANEW   GECE  KREMİ=  45+  kadınlar  için  olan bir ürün yine annem  kullanıyordu. Annem  yüzü zaten ipek  gibidir.
ORİFLAME ESSENTİALS YÜZ KREMİ=  Bunuda  elimize yüzümüze  sürerek  bitirdik annemler  standart  bir kremdi.

ORİFLAME  VERY ME  PUDRA=  Memnun  kaldığım bir  pudraydı  mat  duruşu  ve cildime olumsuz  etki yaratmaması  güzeldi, tam bir sene  tepe  tepe kullandım yapısı bozulduğu için çöpe atıyorum.

DOVE   WİNTER  EL YÜZ VÜCUT KREMİ=  Güzel  bir kremdi  tek  eksi yanı çabuk  emilmiyordu, verdiği yapış yapış  hissi sevmedim.





AVON  SOLUTİONS COMP.  BALANCE  GÜNDÜZ KREMİ= Kullandığım  süre içerisinde  çok memnundum  içeriğinde  spf olmasıda  bir artıydı  yanlız  uzun süre  kulllandığım için cildimi  hassaslaştırdığını  düşünüyorum. O yüzden  bir dha  almayacağım.

AVON SOLUTİONS  COMP. BALANCE TONİK= Tonik içinde aynı  şeyi  söyleyebilirim  uzun vadede cildimi  hassaslaştırıp  egzamayı tetiklediğini  düşünüyorum  eğer  benim gibi  hassas  cildiniz  varsa bir kez daha  düşünün  derim.

DOA  LAVANTA SUYU  =  Benim  bitenler  demirbaşım  oldu kendisi.

PANTHENOL  FORTE KREM= En kısa   zamanda yeniden  alacağım  yağlanmayı  önlüyor  cildi  matlaştırıyor  panthenol  cildimi  güçlendiriyor  ama  her zaman değil  makyaj altına kullanıyorum  hem  arlamasını  önlüyor  hemde  cildimi  makyajın  zararlı  etkilerinden koruyor.





FLORMAR  OJE + PASTEL OJE  =  Flormarın yapısı güzeldi  ama pasteli  hiç beğenmedim  kalın yapılı  ojeleri  sevmiyorum.

AGİSS  OJE SİL=  Of  tam bir felaketti  çok acil  ihtiyacım olduğu zamanda  kipadan  almıştım  zorla kullandım bitti.

LOREAL  OUT OF BED KREM JÖLE=  Yapısı  çok kötüydü  yapış yapış  koku desen  çok keskin  bir kokusu  vardı  kardeşimde  yardım  etti  saolsun  elbirliğiyle  bitirdik.



Bu fotoğrafı  görünce  evim aklıma  geldi  :))  

AVON  PURE  SEDUCTİON EDP  EN ÜSTTE=  15 ML LİK  boyunu  denemek  için aldım ve bayıldım   tek kelimeyle  süper  bir daha  denk  gelirsem  mutlaka  alacağım  ve  tabiki  parfüm  stoğumu  bitirdiğimde:))

FARMASİ  LİKİT KAPATICI=  Kapatıcılık  özelliği  çok iyidi  ben farmasiyi  doğal  içeriğe sahip  olduklarını  düşündüğüm  için tercih  ediyordum  fakat  makyaj  için aldığım  bütün ürünleri  yüzümü  mahvetti  resmen  göz  pınarımda  bile  egzama  çıktı  o yüzden bi daha  bu ürünlere  şans veremeyeceğim:(

LOREAL VOLUME MİLLİON  LASHES= Kirpiklerim  zaten uzun  ve gr olduğu için genelde  bütün rimellerle  barışığım  bu üründe güzeldi fakat  fırçalı  olmasını sevmedim topaklanma yapıyordu.

AVON  SOLUTİONS  GÖĞÜS KREMİ=  Seviyorum  ben bu kremi  ve  memnunun her zaman  alırım yani..

BARGELLO  EDP=  İçerisindeki lancome  hypnose  du   parfümü  sulandırıp   oda parfümü yaptım  ,  temizlik  suyuna döktüm evim  misler  gibi hypnose  kokuyordu:)))


BARGELLO  EDP=  therry  mugler  alien  favori  kokum  bu sefer   tam  tutturamamışlar  bu  yüzden  oda parfümü  olarak  kullanıldı.

AVON  FAR  BAZI=  Yeni  bir baz  arayışındayım  ama buda  fena  diildi.




FARMASİ  NAİL HARDENER =  Güya  güçlendiriciydi  tırnaklarım  daha  çok soyuldu  ,  farmasiye  olan güvenim  baya bir  sarsıldı:((

MAYBELLİNE  VOLUM  EXPRESS MASKARA= Dediğim  gibi  rimel konusunda  çok fazla  seçici  değilim  ki zaten uzun  görünsün diye  kirpiklerini  örümcek  bacağı gibi yapanlarada  karşıyım. beğendiğim  bir rimel  oldu.

ewt  yazımın  sonuna  geldik, inanın  bya bir vaktimi  aldı ,  bir daha  böyle  toplu bir şekilde  yazma  fikri pek  parlak  gelmedi  açıkçası, ama dediğim  gibi elimde  çok fazla bölük  pörçük fotoğraf vardı  hepsini bir yazıda  toplamak  istedim  umarım  sıkılmamışsınızdır

HOŞÇAKALIN:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder