15 Nisan 2014 Salı

&& DOA GÜL SUYU VS. DOA LAVANTA SUYU ( KARŞILAŞTIRMA)

 

  Öncelikle çok önemli  bir sorunumu  çözmüş  olarak  çok mutlu bir şekilde yazıma  başlıyorum, izleyici  gadgeti hata  veriyordu onu düzeltmenin  yolunu  buldum  sonunda:)))

Gelelim  karşılştırmamıza  ;

                 




DOA  LAVANTA  SUYU=   Gül  suyundan  daha  çok  sevdim nedeni ise  seboreik dermatit sorunu  olan cildimde herhangi  bir  sorun  yaratmadı,  düzelmedide  doğal  bir  tonik  kullanayım  diye  almıştım  ama  önceki kullandığım  avon tonik  zararlı  olduğunuda düşünsem  cildimde herhangi bir sorun oluşturmamıştı . kokusuna  gelince kesin bir kokusu  var hatta  ekşimsi  biraz   bence evdede  yapılabilir  lavantayı at suyun içine kaynat  al sana  lavanta  suyu tabiki  böyle uğraşmam  derseniz iyi  bi seçenek  özellikle  uzun süre kimyasal tonik  kullandıysanız  bi 3 ay flan bu sularla  cildi dinlendirmiş  olursunuz .


Gelelim   DOA nın  gülsuyuna  ;  Aslına  bakarsanız lavanta suyundan  çok daha  güzeldi  kokusu  flan  mis gibi gül kokusu  severek kullanıyordum  başta ama  birde baktımki benim egzamalar bir azdı  bir azdı ki  aman  Allah'ım  başta  konduramadım  ama  bundan öncede  rosensenin  gül  özlü  şampuanını  kullanmıştım  başımda  yine  aynı şekilde egzamalar  bir delirdi ,   pul pul  döküldü  resmen, kızarıklık yanma  kaşıntı  egzamalar  resmen bağımsızlıklarını  ilan ettiler derebeylik  kurdular başımda  ardından  kortizon  tedavisi yine yani anlıyacağınız bu tamamen benim  kişisel  görüşüm  gül  bana  yaramıyor, öyle tırstım ki gül bile koklamıyorum  walla  eğer böyle bi sorununuz varsa  iki kere  düşünün  derim..




Kısacası  eğer  kimyasaldan  sıkıldıysanız, cildinizi  bir süre dinlendirmek  için  doğal  bir şeyler denemek istiyorsanız alın  ama  benim  gibi  stok  yapmayın  :))))))) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder