30 Nisan 2014 Çarşamba

****LOREAL SKİN PERFECT KREM VE KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU*****




Bu  seriyi   pek  çok kişi tarafından biliniyor  ben  alalı  2 ay  oldu  bu  kullanım  süresinin  yorum  için yeterli  olduğunu  düşündüğüm için  yazmak istedim.


kusuzsuz  makyaj  temizleme  suyuna  bayıldım  hatta  şu  meşhur  biodermadan  daha  çok sevdiğimi  söyleyebilirim. Nedeni ise  göz  makyajını  bikerede  çıkarması  ve  göz  yakmaması hem  göz  hem  yüz makyajım  için  kullanıyorum  iki tane dşsk  pamukla  tüm yüzüm temizlenmiş  oluyor  ayrıca  kokusu  ve  yapısı  çok  güzel  çok hoş  tende  kayan  bir   yapısı  var. 



skin perfect  yüz kremide  rengi  çabuk emilmesi  ve kokusuyla  beni büyüledi   sürdükten  sonra  yüzünüzde  bıraktığı  o kadifemsi his  mukemmel  fakat  benim  seboreik  dermatitlerimle  yıldızı  barışmadı yapısını  ve cildimde bıraktığı  etkiyi  çok sevmeme  rağmen  dermatitli  bölgelerim  gözle  görünür derecede  kızardı  bundan   dolayı  üzülerek kullanamayacağım  ama  sizin  yüzünüzde böyle bir sorun yoksa  ve günden güne güzelleşen tonlanan  gözenekleri  sıkılaşan  bir cildiniz  olsun  istiyorsanız  hiç düşünmeden kullanın  derim.  Bu arada  içeriğinde  spf yok yani  yaz için  iyi bir seçim değil  kış  için  ideal

--SEVGİYLE  KALIN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder