27 Mayıs 2014 Salı

RESTOREX ŞAMPUAN (COLOR BOOM)

             

Öylesine  indirimden  aldığım bir  şampuandı  750 ml lik boyunu   3.75 tl  gibi  komik  bir  fiyata  almıştım, seboreik  dermatitten  azan  kuduran  ben  bu  şampuandan  hiç  ama hiç bi şey  beklemiyordum  ta kii  şampuanım  bitip  restorex e  geçenene  kadar

Aman  Allahım  fazla  bahsedip  nazar   değdirmek  istemiyorum, Restorexle  ilk günden beri aşk yaşıyoruz
şükürler  olsun iyiki seni buldum, şubat  ayından  beri  kullanıyorum  halen  bitmedi  geçenlerde izmire  gittiğimde  hemen  bitane  daha  aldım  burdan  üreticilere  sesleniyorum  lütfen bu şekilde  kalsın  formul  yenileme  olayına  falan  kesinlikle  girmeyin:)))))



                           Seni  seviyorum  restorex  hiç ayrılmayalım  bundan sonra olurmu:))))))


25 Mayıs 2014 Pazar

KOZVİ BOX #NUMBER 2





Kozvi  box  her ne  kadar  içerikle  olmasada   kutusuyla   gönlümü   fethetti.

ŞU güzelliğe bakarmısınız







Malumunuz  kozvi  box ta  her zaman  istediğimiz  eşyler stokta olmuyor  bende bir ay  boyunca  gözlemlerim  sonucunda  baktım ki  stoklar  değişmiyor bende  verdim siparişi  napayım  en azından laroche posay termal suyum   var  kutuda:))







içindekiler:   VİCHY  MİCELLAR SOLÜSYON  
SENSODYNE  WHİTENİNG  DİŞ MACUNU= Seyahat  boyu  ürünleri  seviyorum  çantada taşımalık:)




LA ROCHE POSAY  EFFACLAR GEL  TEMİZLEYİCİ=  Seyahat  boyu  olduğu için  ve  deneyip değerlendirme  amaçlı  aldım


MUSTELA HYDRA  BEBE  LOTİON= Bittikten sonra  şişesine  tekrar  bişeyler  doldurabilirim,  ayrıca  içeriği  temiz bir nemlendirici.


LA ROCHE  POSAY  TERMAL  SPREY= Seviyorum  kendisini  ama vichy  yi  bi tık  daha  fazla  seviyorum



Her  ne kadar  ürün  yelpazesi  sınırlı  olsada  beni  mutlu eden  bir kutu  oldu yine  seviyorum  ben bu kozvi  box'ı  ürün  seçeneklerini  genişletseler  ne güzel  olurdu......

BİTENLER #6#







LOREAL PERFECT  CLEAN  PEELİNG=   Kokusu  hariç  herşeyi  kötüydü   , İçindeki  tanecikler zaten   yuz  yıkamak  için uygun değil   , gözüme flan  kaçtı bikaç  defa çok  tehlikeli  en  son  ayak  peelingi  yaptım ve bitti.

SKİN SO SOFT   MİNERAL GEMS  BODY LOTİON=  Of  yaa   yazın kullanırım  dedim,  bi ürün 6 ayda bozulurmu  yaa  nasıl bi krem  bu  böyle  çöpe atmak zorunda  kaldım  maleseff

AVON GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ= Zar zor  bitirdim  bir daha  alınmayacaklardan

ALOEGEL  DİŞ MACUNU=  Çok çok çok memnunum  farmasinin  memnun  olduğum yegane  ürünü  diş macunudur   bittikçe alınacaklardan


BEPANTHEN   KREM=   Kremimi  buldum kremimi  buldum  çok mutluyum   her gece  yatmadan yüzüme  sürüyorum   çok memnunum  yenisi alındı bile





AVON  FACE  PEARLS  , LUXE  PUDRA  ,  SOFT MUSK EDT,  DOA  SHEA  YAĞI,  FLORMAR  ALLIK,  HAWAİİAN  GÜNEŞ YAĞI,   hepsini   ayırdım   ya  birine vericem ya  değerlendiricem  yada atıcam  artık napayımm://



görüntü  için kusura bakmayın  LOREAL   VİTAMİNO  COLOR    =   Kokusuna bayılsamda     saçımı  çok  döküyordu, 

PANTHENE  AQUA  LİGHT  ŞAMPUAN=   Ben  kullanmadım  kardeşim  kullanıyordu panthene  kullanabileceğim  bir marka  diil, malum  seboreik dermatitliyim,








Bu  fotoda   sadece  vichy  termali  yorumluycam  çok beğenerek kullandım,şimdi  la roche  posay  termal  suyu  kullanıyorum  vichy  daha  tuzluydu.




GOLDEN  ROSE  LİKİT  EYELİNER=  Bi  arkadaşımın   hediyesiydi  kullanamadan   bozulmuş  çöpe gidiyor.

24 Mayıs 2014 Cumartesi

#PHYSİCİANS FORMULA ALIŞVERİŞİM



favori  markalarım  içeriklerinden  dolayı  jane iredale  ve  physicians formula  ama  physicians ın  yeri ayrı  benim  için   her ne kadar   abd de  drug  store  olsada  TR deki  fiyatları  jane  iredale  kadar olmasada yüksek .Yinede  adaletsizce  bi durum  olduğunu   söylemek zorundayım  :///
3  al  iki  öde  kampanyasını  görünce   çok sevindim  bu  fırsatı değerlendirmesem  olmazdı  :))


Bebeğim  oldun daha ilk günden  diyor  başkada  bişey  demiyorum:))





Bronzer  kullanmak hiç adetim değildir ama  şimdi  diyorum ki  daha önce  neden  kullanmamışım.  Yapısı  öyle  çok   muhteşem  olmasada  turunculuk  barındırmamasını sevdim.


 rengi benim için ideal  Şuan hali hazırda  clinique  göz  altı  kapatıcımı  kullandığım  için  henüz  buna geçmedim   kapatıcıyı  genelde  göz altı ve  dudak  çevreme  uyguluyorum  yaz veya kış  rengi  açık  olmalı  benim için  tabiki  o bembeyaz  oldukça  ucuz  görünen  görüntüden  bahsetmiyorum:))))   


Uzun  süredir  fondoten  kullanmıyorum  ve cidden  faydasını  gördüm .  bb  kremide  masum bulmuyorum  onunda fondotenden  bi farkı yok  bence  ama  cildiniz  sağlıklıysa  bence  problem  yok aslında diledğini  sürebilenlere  özenmiyor değilim ama  bu renkli  nemlendirici  bana  yeterli  kapatıcılığınıda  başarılı  buldum  bitki  kokusu çok baskın sevmeyen biri için itici  olabilir ama ben seviyorum  .  

Sonuç olarak ben  memnun  kaldım .  cildiniz  hassas  ve  her  ürünü  kullanamıyorsanız  tercih edeceğiniz  markalardan  biri  physicians formula  





9 Mayıs 2014 Cuma

&&&SEBOREİK DERMATİT İÇİN CİLT BAKIM RUTİNİM&&&





Benim  cildim  gibi  olanlar  bilir  ürün deneye deneye   deneme  tahtası  gibi  oluyor insan   şuana  kadar  denemelerim  sonucunda  bu  sonuca  varmış oldum,  bu  hep  bu şekilde  olacak diye  birşey yok tabiki  bu resim  heran değişebilir 



GARNİER  SAF TEMİZ  ARINDIRICI PEELİNG=  Memnun kaldığım  bir  peeling  oldu  yaza kadar  kullanacağım, içerisinde salisilik  asit  olması iyi birşey  salisilik  asit  cildimi  kreme hazırlıyor, yazın kullanamayacağım  cildim bronzlaşacağı  için  salisik asit iyi  gelmez.

AVON CLEARSKİN  BLACKHEAD CLEARİNG TONİK=  Aynı  şekilde içeriğinde salisilik   asit olduğu  için kullandım  bir kaç kez  ancak  cildimi  yaktığı  için bir arkadaşa  vermek  durumunda  kaldım  zaten  cilt  ürünleri  konusunda  avona pek güvenim yok çnkü  sorunlu bir cildim var  sorunlu  olmayanlar  için  güzel bir ürün ki  benim  cildim sorunlu olmasına reğmen kötü bir reaksiyon göstermedi  sadece bana  biraz fazla  ve keskin geldi.

BEPANTHOL  KREM=  Sonunda yüz kremimi  buldum panthenolun  ciltteki  stresi önlediğini  biliyordum, stres  zaten =  dermatit  biliyorsunuz  geceleri  cildimi  termal  su ile tonikledikten  sonra  güzelce  bepantholumu  suruyorum  ayrıca  vucudum içinde boş bir krem kabının  içerisine  e  ve b  vitamini  kapsülü  kırıp  bu kremi  koyuyorum karıştırıp  tüm  cildime  uyguluyorum  faydasını  gördüm. cildim içinde ara  ara  b  ve e vitaminyle  beraber  sürüyorum tabiki  ilerleyen yaşlarda kırışıklık  sorunu başladığında  ne  kadar  işe yarar  bilmiyorum ama şimdilik  en azından  idare ediyor.

SUDOKREM =  Pek çok bloggerin övdüğü  sudokremi sadece  sivilceler  ve lekelerin üzerine  uyguluyorum sanırım uzun vadede  etkisini  gösterecek  dermatitte  işe yaramıyor bunuda belirteyim sadece  lekelere ve sivilcellere  sürüyorum.

VİCHY  TERMAL SU=  Tanıdığım  bir  cilt uzmanı  termal suyun bana iyi geleceğini  söylemişti  kozvi box tan kutu alırken seçtim iyikide seçmişim  ,  çok  işime yarıyor  temizleme sonrası cildimi yatıştırıyor  makyaj üstünede uyguluyorum  , elimde bir tane  daha var , o bittikten sonrada  laroche posay ı deneyeceğim.


işte  benim bu aralar  cildimde  kullandığım ürünler  daha iyi gelen şeyler varsa  her türlü  öneriye ve yoruma  açığım  şimdiden teşekkürler  ...



BİTENLER KULÜBÜ && NUMBER 2 &&

 

      ****************************************************************************




Bir  bitenler  kulübüne  daha  hoşgeldiniz:))))


bu ikinci  ve sonuncu  olucak  çünkü  okuması zevkli  oluyor ama  yazması  çok zor gerçekten yaz yaz  bitmiyor:)  


ORİFLAME  YEŞİL  MASCARA=  Bu  maskarayı  çoğumuz  biliyoruz  artık  üretimden kalkmışta  olabilir.Renk  olarak  güzeldi  fakat  fırçanın  biçimi  kötüydü  küçücüktü  onu geçtim  oriflame in  pintiliği   tutmuş  heralde  bi  damlacık  koymuş  içine hiç verim alamamıştım  ,  öylece  bi kenarda  duruyordu  çöpe  yollamanın  zamanı  geldi.

LOREAL  TELESCOPİC  MASKARA=  Bu  maskarada  aynı şekilde  pek çoğumuzun  kullandığı  bir ürün  bir  arkadaşımın hediyesiydi,  aynı şekilde  fırçası çok küçüktü  küçük fırçalı  rimelleri  sevmiyorum  ben yaaaa

AVON  BRONZE RENGİ  GÖZ KALEMİ=  Rengine  bayıldığım  bir  kalemdi  özellikle  saçım kızıl  olduğu  zamanlar  çok kullandım, son zamanlarda  tekrar  denemek istedim  ama açtıkça kırıldı  sanırım  düşürmüşüm. artık  kullanılcak  bi tarafı kalmadığı için  çöpe gidiyor.






Benim   bitenler   demirbaşlarım  asker gibi   dizdim  onları:)))
Bu marka   ve ürünlerle  son bir kez  hatıra  fotosu çekmek   istedim. Çok  kullandım   bıkkınlık  geldi   


GLİSS  ULTİMATE ELİXİR  SIVI SAÇ KREMİ=   Çok  memnun  kaldığım  bir  saç  spreyi  içerisinde keratin var  kullandığım  sürede  saçımı  ipek  gibi  yaptı  çok  güzel  ışıl  ışıl   parlak  yumuşacık  saçlar  buda  arkadaşımın  hediyesiydi  saolsun  onun  sayesinde  bu güzel  ürünle  tanışmış oldum .  Şuanda  avondan  alıp  stok  yaptığım ikitane  ısıya karşı koruyucu  saç  spreyim  var  onlar bittiğinde  hemen  alacağım.

AVON  UV  FİLTRELİ RENK  KORUYUCU SPREY=Ambalajı çıkmış   uzun süredir  benleydi  bu saç  spreyini  3 sene önce  keşfetmiştim  çok beğendim  bittikçe  yenisini   aldım  3 sene  boyunca  favori  saç  spreyimdi   kendisi  taaa  kii   gliss le  tanışana  kadar..   gliss  bunun  tahtına  oturdu  :)))  şimdi   favorim  gliss  elimdekiler bitsin  hemen  gliss  alacağım..



DOA  SHEA  YAĞI= Elimde ne kadar  yağ  varsa kullanıp bitiriyorum  malesef  iyileşene  kadar  kullanamayacağım  nedeni  seboreik  dermatit  , bu  arada  shea  yağı  çok güzeldi oda  sıcaklığında  katılaşması  kokusu yapısıyla orjinalliğini  kanıtlıyordu  .  tavsiye edilir.

AVON SOLUTİONS LİPOZOMLU KREM= Aynı  şekilde  bunlarda  avondan  alınan  son kremlerdi  bir dha  alınmayacak  sebebi  avonun  cildimi  hassaslaştırması  uzun vadede   verdiği  zararlar  bundan  sonra avondan  alabileceğim bir ürün  var  oda  saç  boyaları  gerçekten  mükemmel...

EXUVİANCE  GECE  KREMİ=  Yağlı  problemli  ciltler  için  geliştirilmiş  bir  cilt  kremi  fazla  kullanamadım  son kullanma tarihi  yaklaşmıştı,  seboreik  dermatit rahatsızlığımdan  dolayı  çekindim  ,  nemlendirmesi  mükemmeldi. Sürekli kullananların memnun  kaldığını  düşünüyorum.

BODY CARE SPA  EL VE VÜCUT KREMİ=  Çok  güzel  pratik  kremler  çantada taşımalık  kokuları da çok güzeldi  kutularını  saklıyorum çok kullanışlılar  gratise  gittiğimde  yenileri  alınacak.





bunlarda  biten  ilaçlarım  psovate losyon  şimdiye  kadar  kullandığım  eniyi  kortizonlu  losyon  hastalık  nükseden   bölgelere   sürüyorum  ertesi  gün geçiriyor.



AVON  TRESELLE  MİSTİQUE PARFÜM=   Bu parfümü  tüm mevsimlerde  kullandım en iyi  verimi  bahar  ayında  aldım,  ben parfümlerinde   mevsimleri  olduğunu  düşünüyorum  bu  parfümün  mevsimi  kesinlikle  bahar,  son  kalan  avon  parfümlerimden  biriydi,  çok almışım yaa   bitireyim  diye kullanmaktan  astım olucam  baktım  olmuyor  toz alırken  oda spreyi gbi   v.s  kullanmaya başladım,bunlar  bi bitsin  sadece  bir  parfüm alıcam  onuda  özel  günlerde  kullanıcam:)))


Bir yazının  daha  sonuna geldik  bu sefer  ben yazarken çok keyif aldım  umarım  sizde  okurken keyif alırsınız.
HOŞÇAKALIN..