25 Mayıs 2014 Pazar

BİTENLER #6#







LOREAL PERFECT  CLEAN  PEELİNG=   Kokusu  hariç  herşeyi  kötüydü   , İçindeki  tanecikler zaten   yuz  yıkamak  için uygun değil   , gözüme flan  kaçtı bikaç  defa çok  tehlikeli  en  son  ayak  peelingi  yaptım ve bitti.

SKİN SO SOFT   MİNERAL GEMS  BODY LOTİON=  Of  yaa   yazın kullanırım  dedim,  bi ürün 6 ayda bozulurmu  yaa  nasıl bi krem  bu  böyle  çöpe atmak zorunda  kaldım  maleseff

AVON GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ= Zar zor  bitirdim  bir daha  alınmayacaklardan

ALOEGEL  DİŞ MACUNU=  Çok çok çok memnunum  farmasinin  memnun  olduğum yegane  ürünü  diş macunudur   bittikçe alınacaklardan


BEPANTHEN   KREM=   Kremimi  buldum kremimi  buldum  çok mutluyum   her gece  yatmadan yüzüme  sürüyorum   çok memnunum  yenisi alındı bile





AVON  FACE  PEARLS  , LUXE  PUDRA  ,  SOFT MUSK EDT,  DOA  SHEA  YAĞI,  FLORMAR  ALLIK,  HAWAİİAN  GÜNEŞ YAĞI,   hepsini   ayırdım   ya  birine vericem ya  değerlendiricem  yada atıcam  artık napayımm://



görüntü  için kusura bakmayın  LOREAL   VİTAMİNO  COLOR    =   Kokusuna bayılsamda     saçımı  çok  döküyordu, 

PANTHENE  AQUA  LİGHT  ŞAMPUAN=   Ben  kullanmadım  kardeşim  kullanıyordu panthene  kullanabileceğim  bir marka  diil, malum  seboreik dermatitliyim,








Bu  fotoda   sadece  vichy  termali  yorumluycam  çok beğenerek kullandım,şimdi  la roche  posay  termal  suyu  kullanıyorum  vichy  daha  tuzluydu.




GOLDEN  ROSE  LİKİT  EYELİNER=  Bi  arkadaşımın   hediyesiydi  kullanamadan   bozulmuş  çöpe gidiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder