9 Mayıs 2014 Cuma

BİTENLER KULÜBÜ && NUMBER 2 &&

 

      ****************************************************************************




Bir  bitenler  kulübüne  daha  hoşgeldiniz:))))


bu ikinci  ve sonuncu  olucak  çünkü  okuması zevkli  oluyor ama  yazması  çok zor gerçekten yaz yaz  bitmiyor:)  


ORİFLAME  YEŞİL  MASCARA=  Bu  maskarayı  çoğumuz  biliyoruz  artık  üretimden kalkmışta  olabilir.Renk  olarak  güzeldi  fakat  fırçanın  biçimi  kötüydü  küçücüktü  onu geçtim  oriflame in  pintiliği   tutmuş  heralde  bi  damlacık  koymuş  içine hiç verim alamamıştım  ,  öylece  bi kenarda  duruyordu  çöpe  yollamanın  zamanı  geldi.

LOREAL  TELESCOPİC  MASKARA=  Bu  maskarada  aynı şekilde  pek çoğumuzun  kullandığı  bir ürün  bir  arkadaşımın hediyesiydi,  aynı şekilde  fırçası çok küçüktü  küçük fırçalı  rimelleri  sevmiyorum  ben yaaaa

AVON  BRONZE RENGİ  GÖZ KALEMİ=  Rengine  bayıldığım  bir  kalemdi  özellikle  saçım kızıl  olduğu  zamanlar  çok kullandım, son zamanlarda  tekrar  denemek istedim  ama açtıkça kırıldı  sanırım  düşürmüşüm. artık  kullanılcak  bi tarafı kalmadığı için  çöpe gidiyor.






Benim   bitenler   demirbaşlarım  asker gibi   dizdim  onları:)))
Bu marka   ve ürünlerle  son bir kez  hatıra  fotosu çekmek   istedim. Çok  kullandım   bıkkınlık  geldi   


GLİSS  ULTİMATE ELİXİR  SIVI SAÇ KREMİ=   Çok  memnun  kaldığım  bir  saç  spreyi  içerisinde keratin var  kullandığım  sürede  saçımı  ipek  gibi  yaptı  çok  güzel  ışıl  ışıl   parlak  yumuşacık  saçlar  buda  arkadaşımın  hediyesiydi  saolsun  onun  sayesinde  bu güzel  ürünle  tanışmış oldum .  Şuanda  avondan  alıp  stok  yaptığım ikitane  ısıya karşı koruyucu  saç  spreyim  var  onlar bittiğinde  hemen  alacağım.

AVON  UV  FİLTRELİ RENK  KORUYUCU SPREY=Ambalajı çıkmış   uzun süredir  benleydi  bu saç  spreyini  3 sene önce  keşfetmiştim  çok beğendim  bittikçe  yenisini   aldım  3 sene  boyunca  favori  saç  spreyimdi   kendisi  taaa  kii   gliss le  tanışana  kadar..   gliss  bunun  tahtına  oturdu  :)))  şimdi   favorim  gliss  elimdekiler bitsin  hemen  gliss  alacağım..



DOA  SHEA  YAĞI= Elimde ne kadar  yağ  varsa kullanıp bitiriyorum  malesef  iyileşene  kadar  kullanamayacağım  nedeni  seboreik  dermatit  , bu  arada  shea  yağı  çok güzeldi oda  sıcaklığında  katılaşması  kokusu yapısıyla orjinalliğini  kanıtlıyordu  .  tavsiye edilir.

AVON SOLUTİONS LİPOZOMLU KREM= Aynı  şekilde  bunlarda  avondan  alınan  son kremlerdi  bir dha  alınmayacak  sebebi  avonun  cildimi  hassaslaştırması  uzun vadede   verdiği  zararlar  bundan  sonra avondan  alabileceğim bir ürün  var  oda  saç  boyaları  gerçekten  mükemmel...

EXUVİANCE  GECE  KREMİ=  Yağlı  problemli  ciltler  için  geliştirilmiş  bir  cilt  kremi  fazla  kullanamadım  son kullanma tarihi  yaklaşmıştı,  seboreik  dermatit rahatsızlığımdan  dolayı  çekindim  ,  nemlendirmesi  mükemmeldi. Sürekli kullananların memnun  kaldığını  düşünüyorum.

BODY CARE SPA  EL VE VÜCUT KREMİ=  Çok  güzel  pratik  kremler  çantada taşımalık  kokuları da çok güzeldi  kutularını  saklıyorum çok kullanışlılar  gratise  gittiğimde  yenileri  alınacak.





bunlarda  biten  ilaçlarım  psovate losyon  şimdiye  kadar  kullandığım  eniyi  kortizonlu  losyon  hastalık  nükseden   bölgelere   sürüyorum  ertesi  gün geçiriyor.



AVON  TRESELLE  MİSTİQUE PARFÜM=   Bu parfümü  tüm mevsimlerde  kullandım en iyi  verimi  bahar  ayında  aldım,  ben parfümlerinde   mevsimleri  olduğunu  düşünüyorum  bu  parfümün  mevsimi  kesinlikle  bahar,  son  kalan  avon  parfümlerimden  biriydi,  çok almışım yaa   bitireyim  diye kullanmaktan  astım olucam  baktım  olmuyor  toz alırken  oda spreyi gbi   v.s  kullanmaya başladım,bunlar  bi bitsin  sadece  bir  parfüm alıcam  onuda  özel  günlerde  kullanıcam:)))


Bir yazının  daha  sonuna geldik  bu sefer  ben yazarken çok keyif aldım  umarım  sizde  okurken keyif alırsınız.
HOŞÇAKALIN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder