9 Mayıs 2014 Cuma

&&&SEBOREİK DERMATİT İÇİN CİLT BAKIM RUTİNİM&&&





Benim  cildim  gibi  olanlar  bilir  ürün deneye deneye   deneme  tahtası  gibi  oluyor insan   şuana  kadar  denemelerim  sonucunda  bu  sonuca  varmış oldum,  bu  hep  bu şekilde  olacak diye  birşey yok tabiki  bu resim  heran değişebilir 



GARNİER  SAF TEMİZ  ARINDIRICI PEELİNG=  Memnun kaldığım  bir  peeling  oldu  yaza kadar  kullanacağım, içerisinde salisilik  asit  olması iyi birşey  salisilik  asit  cildimi  kreme hazırlıyor, yazın kullanamayacağım  cildim bronzlaşacağı  için  salisik asit iyi  gelmez.

AVON CLEARSKİN  BLACKHEAD CLEARİNG TONİK=  Aynı  şekilde içeriğinde salisilik   asit olduğu  için kullandım  bir kaç kez  ancak  cildimi  yaktığı  için bir arkadaşa  vermek  durumunda  kaldım  zaten  cilt  ürünleri  konusunda  avona pek güvenim yok çnkü  sorunlu bir cildim var  sorunlu  olmayanlar  için  güzel bir ürün ki  benim  cildim sorunlu olmasına reğmen kötü bir reaksiyon göstermedi  sadece bana  biraz fazla  ve keskin geldi.

BEPANTHOL  KREM=  Sonunda yüz kremimi  buldum panthenolun  ciltteki  stresi önlediğini  biliyordum, stres  zaten =  dermatit  biliyorsunuz  geceleri  cildimi  termal  su ile tonikledikten  sonra  güzelce  bepantholumu  suruyorum  ayrıca  vucudum içinde boş bir krem kabının  içerisine  e  ve b  vitamini  kapsülü  kırıp  bu kremi  koyuyorum karıştırıp  tüm  cildime  uyguluyorum  faydasını  gördüm. cildim içinde ara  ara  b  ve e vitaminyle  beraber  sürüyorum tabiki  ilerleyen yaşlarda kırışıklık  sorunu başladığında  ne  kadar  işe yarar  bilmiyorum ama şimdilik  en azından  idare ediyor.

SUDOKREM =  Pek çok bloggerin övdüğü  sudokremi sadece  sivilceler  ve lekelerin üzerine  uyguluyorum sanırım uzun vadede  etkisini  gösterecek  dermatitte  işe yaramıyor bunuda belirteyim sadece  lekelere ve sivilcellere  sürüyorum.

VİCHY  TERMAL SU=  Tanıdığım  bir  cilt uzmanı  termal suyun bana iyi geleceğini  söylemişti  kozvi box tan kutu alırken seçtim iyikide seçmişim  ,  çok  işime yarıyor  temizleme sonrası cildimi yatıştırıyor  makyaj üstünede uyguluyorum  , elimde bir tane  daha var , o bittikten sonrada  laroche posay ı deneyeceğim.


işte  benim bu aralar  cildimde  kullandığım ürünler  daha iyi gelen şeyler varsa  her türlü  öneriye ve yoruma  açığım  şimdiden teşekkürler  ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder