25 Mayıs 2014 Pazar

KOZVİ BOX #NUMBER 2





Kozvi  box  her ne  kadar  içerikle  olmasada   kutusuyla   gönlümü   fethetti.

ŞU güzelliğe bakarmısınız







Malumunuz  kozvi  box ta  her zaman  istediğimiz  eşyler stokta olmuyor  bende bir ay  boyunca  gözlemlerim  sonucunda  baktım ki  stoklar  değişmiyor bende  verdim siparişi  napayım  en azından laroche posay termal suyum   var  kutuda:))







içindekiler:   VİCHY  MİCELLAR SOLÜSYON  
SENSODYNE  WHİTENİNG  DİŞ MACUNU= Seyahat  boyu  ürünleri  seviyorum  çantada taşımalık:)




LA ROCHE POSAY  EFFACLAR GEL  TEMİZLEYİCİ=  Seyahat  boyu  olduğu için  ve  deneyip değerlendirme  amaçlı  aldım


MUSTELA HYDRA  BEBE  LOTİON= Bittikten sonra  şişesine  tekrar  bişeyler  doldurabilirim,  ayrıca  içeriği  temiz bir nemlendirici.


LA ROCHE  POSAY  TERMAL  SPREY= Seviyorum  kendisini  ama vichy  yi  bi tık  daha  fazla  seviyorum



Her  ne kadar  ürün  yelpazesi  sınırlı  olsada  beni  mutlu eden  bir kutu  oldu yine  seviyorum  ben bu kozvi  box'ı  ürün  seçeneklerini  genişletseler  ne güzel  olurdu......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder