24 Mayıs 2014 Cumartesi

#PHYSİCİANS FORMULA ALIŞVERİŞİM



favori  markalarım  içeriklerinden  dolayı  jane iredale  ve  physicians formula  ama  physicians ın  yeri ayrı  benim  için   her ne kadar   abd de  drug  store  olsada  TR deki  fiyatları  jane  iredale  kadar olmasada yüksek .Yinede  adaletsizce  bi durum  olduğunu   söylemek zorundayım  :///
3  al  iki  öde  kampanyasını  görünce   çok sevindim  bu  fırsatı değerlendirmesem  olmazdı  :))


Bebeğim  oldun daha ilk günden  diyor  başkada  bişey  demiyorum:))





Bronzer  kullanmak hiç adetim değildir ama  şimdi  diyorum ki  daha önce  neden  kullanmamışım.  Yapısı  öyle  çok   muhteşem  olmasada  turunculuk  barındırmamasını sevdim.


 rengi benim için ideal  Şuan hali hazırda  clinique  göz  altı  kapatıcımı  kullandığım  için  henüz  buna geçmedim   kapatıcıyı  genelde  göz altı ve  dudak  çevreme  uyguluyorum  yaz veya kış  rengi  açık  olmalı  benim için  tabiki  o bembeyaz  oldukça  ucuz  görünen  görüntüden  bahsetmiyorum:))))   


Uzun  süredir  fondoten  kullanmıyorum  ve cidden  faydasını  gördüm .  bb  kremide  masum bulmuyorum  onunda fondotenden  bi farkı yok  bence  ama  cildiniz  sağlıklıysa  bence  problem  yok aslında diledğini  sürebilenlere  özenmiyor değilim ama  bu renkli  nemlendirici  bana  yeterli  kapatıcılığınıda  başarılı  buldum  bitki  kokusu çok baskın sevmeyen biri için itici  olabilir ama ben seviyorum  .  

Sonuç olarak ben  memnun  kaldım .  cildiniz  hassas  ve  her  ürünü  kullanamıyorsanız  tercih edeceğiniz  markalardan  biri  physicians formula  





2 yorum: