27 Mayıs 2014 Salı

RESTOREX ŞAMPUAN (COLOR BOOM)

             

Öylesine  indirimden  aldığım bir  şampuandı  750 ml lik boyunu   3.75 tl  gibi  komik  bir  fiyata  almıştım, seboreik  dermatitten  azan  kuduran  ben  bu  şampuandan  hiç  ama hiç bi şey  beklemiyordum  ta kii  şampuanım  bitip  restorex e  geçenene  kadar

Aman  Allahım  fazla  bahsedip  nazar   değdirmek  istemiyorum, Restorexle  ilk günden beri aşk yaşıyoruz
şükürler  olsun iyiki seni buldum, şubat  ayından  beri  kullanıyorum  halen  bitmedi  geçenlerde izmire  gittiğimde  hemen  bitane  daha  aldım  burdan  üreticilere  sesleniyorum  lütfen bu şekilde  kalsın  formul  yenileme  olayına  falan  kesinlikle  girmeyin:)))))



                           Seni  seviyorum  restorex  hiç ayrılmayalım  bundan sonra olurmu:))))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder