27 Temmuz 2014 Pazar

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER





Yaz  mevsiminin  girişiyle  stoklarımın azaldığını  farkettim, gerçi artık  stok  yapmayı bıraktım  kullanana  kadar  tarihi  geçiyor , bi ürün tam bitmeden  yenisini almıyorum, ancak  takı ve  kıyafet  alışverişlerimi  hala  stoklamaktan vazgeçemedim:)



birçok  blogger tarafından  övülünce  apaks pamuğa  şans vermek  istedim, yumuşaklığı  orta derecede  dikişlerinden  açılıyor  idare eder.

epi  ağda  bantları  mükemmel  değil  ama  iş görüyor .içerisinde  yüz ve bikini bölgesi bantlarıda mevcut bu yönden  hesaplı.

temizleyicm bitince  dove sabuna şans vermek istedim, şuanda  memnunum kozvi boxtan  laroche posay  effaclar  jel almıştım  ikisiyle birlikte dönüşümlü kullanıyorum, ikisi bitince  tam boy effaclar  alacağım.






rebul zeytinyağlı el ve vücut losyonu  arkadaşımın  hediyesi  paraben  içermiyor  ,  sadece  elime kullanıyorum  yaz  için  ağır bir  losyon.


At kestanesi  içeren ürünlere karşı özel bir ilgim var  nedeni  kan dolaşımını düzenlemesi  bu kremide  güneş sonrası  after sun olarak  kullanıyorum  verdiği  ferahlık hissi  çok güzel  çabuk emilmeside...


bioblas  restorexle aynı  firma tarafından üretiliyor  restorexten memnun kalınca  birde bunu  denemek  istedim  hem  dökülmeyi  önlüyor hemde  boyalı  saçları koruyor, henüz kullanmadım kullanmaya başlayınca yorumlarımı  yazacağım.


Uzun  süre farmasinin  diş macunlarını  kullandım  hala  daha  stoklarım  var  bunu  daha önce kullanıp çok memnun  kalmıştım  değişiklik  yapmak istedim. şuan hali hazırda   farmasi kullanıyorum  .


En sevdiğim  ıslak mendiller  kapaklı  olması sayesinde  kurumuyor , bittikçe stokluyorum. kokusuna dokuna bayılıyorum.


disk pamuk  ve  macaronlu  peçeteler  watsonstan  diğerleri gratis  seyahat boyu  ürünleri  çok seviyorum  hem  yanında taşımalık  hemde büyük boyunu  almadan  ürün hakkında fikir  sahibi  olmak için ideal.





bebeğim  marka  tokaları  çok sevdim  .


birçok yerde methini duyduğum  salyangoz  kreminden  aldım, yüz için  kullanamıyorum  birkaç kez kullandım yüzümde kistik  sivilceler  oluştuğu  için  bıraktım . güzel  krem  ama  her bulduğumuzu  yüzümüze sürmememiz lazım  .



Ne  sonuç alacağımı  bilmeden bu boyayı  aldım  ama  boya konusunda  avona güveniyorum beni hayal kırıklığına uğratmadı,
takılarda  avondan  nikel  içermediği  ve fiyatının  uygun olmasından  dolayı  avonu  tercih ediyorum.


Benim alışverişler şimdilik  bu kadar  dahası var  ama  gelecek  yazıda....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder