7 Ekim 2014 Salı

# yaz döneminde kullanıp bitirdiğim ürünler#2014 # number #2


 She   is  cool  ve   perceive  limited  edition     Genel  olarak  birbirine benzeyen  kokulardı  benim pek  tarzım  olamayan  kokular  hediye  geldiği  için  hediye seçme şansınız olmuyor tabiki   nasıl  bir kokusu  olduğuna dair  ipucu vermem gerekirse  she is cool  traş  losyonu tarzı  kesinlikle kadınsı  olmayan  bir koku perceive l. edition  davidoff  cool  water  tarzı  fresh  bir kokuydu.


QUEEN  ELİZABETH  SALYANGOZ KREMİ= 

Yüzüme  bir kaç  kez kullandım fakat  yağ bezesi  oluşturdu annemde kullandı  ondada  aynı durum oluşunca  el kremi  niyetine kullanıp  bitirdik.

madecassol  krem=  Göğüslerimde  daha  önce oluşmuş  olan çatlaklarım için göğüs kremi  olarak kullandım, çatlakları  büyük oranda  geçirdi en kısa  zamanda yenisi  alınacak bu  arada bir yakınım  tarafından   matrigen ppc kreminde  göğüsteki  çatlaklara iyi geldiğini  duydum  onuda alıp dönüşümlü  kullanmayı düşünüyorum.

Clinique  likit  kapatıcı=  Son zamanlarda  likitlikten  çıkıp  tereyağ kıvamına  dönüşmüştü  ayrıca  çizgilere  çok  doluyor  beğenmedimm:((

very  me  törpü=  anahtarlık  şeklinde  bir çok bölümmü olan çok güzel  bir  törpüydü  boyutu  küçük  olduğu  için hemencecik  yıprandı. 




Sensodyne  onarım  diş macunu =  Çok beğendim  dişmacunu  stoklarım  bitince almayı düşünüyorum.

BİODERMA  ABC DERM=  h2o nun  bir çeşidi  tatilde  kullandım   makyajı   güzel çıkarıyor  ama  ben  böyle su gibi  ürünleri  sevmiyorum. o yüzden h2o da  kullanmıyorum.

 Kalemler  ve testerlar   markalarını   hatırlamıyorum  uzun zaman oldu...



Watsons  pamukları  çok sevdim,  izmire gidince  stoklanacak ürünlerden

Rexona   en  sevdiğim  deodorant  markalarından   koruması  ve kokusu  çok güzeldi

Barbara  bort  güneş kremi  50 faktör  =  Yine bir  kendini cilt  uzmanı sanan  birinin   kakıştırması  ama  artık  kanmıyorum  böyle  şeylere  kesinlikle  yüze  uygulanacak  birşey diil  404  gibi yapış yapış  kıvamı  var  ben zaten  50 faktörlük  koruma  kullanacak biri değilim  ,  en fazla  10  faktör benim için yeterli oluyo.

ORİFLAME  GÜNEŞ KREMİ=  Markanın  isminin  sol   olması  bir kere  satış  stratejisi olarak çok kötü  tabi  türkiye  için  söylüyorum  ,  yinede  global  markaların böyle şeylere  dikkat   etmesi  gerekkiyor  ben danışman olduğum  için hasbel kader  almış  bulundum  annem  kullandı  zaten  .

Psovate  losyon= Dermatit  için kullandığım  muadilleri  içinde en çok memnun kaldığım  losyon.

BEBANTHOL  EL YÜZ VÜCUT KREMİ=  Adını   altın harflerle kazımak  istiyorum ,  vazgeçilmez kremimdir kendisi  nokta







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder