18 Aralık 2014 Perşembe

2014 ün son biten ürünler#






2015 e sayılı günler kala  artık  iyice tutuştum resmen kafamda o kadar çok  şey varki hepsini yetiştirmem  gerekiyo zaten yanarım yanarım şu bloga bi türlü  güzel bişey koyamadığıma yanarım oysaki  ilk blog açtığımda bambaşka hayallerim vardı  ama  zamanla bakıyorum ki alışveriş ve biten ürünlerden başka bişey yazmamışım ki elimde yazıp paylaşıcak o kadar malzeme varken ...Neyse fazla dağıtmadan konuya dönelim bb junk a tekrardan hoşgeldiniz:)

uzun uzadıya yazamıycam çünkü çok fazla biriktirmişim.




farmasi  ojeler=   Yapısını  ve çabuk kurumasını sevdim  ama çok kısa sürede özelliğini kaybediyor.

PHYSİCİANS FORMULA renkli nemlendirici= Bu marka cildimde irritasyona sebep oluyor bi dha almayacağım iade de etmedim çünkü muhattap olmak istemiyorum gerçekten ..

Fa roll on=  roll on kullanmayı  spreyden daha çok seviyorum elimdeki spreyliler btsin tekrardan buna dönücem


  GLİSS  ŞAMPUAN=Kısa sürede bitti hiçbişey anlamadım kokusu güzeldi ama  buda  bende kaşıntı yapıyor o yüzden almayacağım.



Adidas  parfüm küçük çocuk parfümü  sevmedim.

Oriflame foot cream= Güzel nemlendiriyor.

Johnsons baby kolonya kozviboxtan gelenlerdendi yanlız hemen bozuldu miyadı doldu heralde..






la roche posay termal su= Bende bağımlılık yaratmadı çok şükür alsamda olur almasamda.
parmex aseton  favorim

bebak el kremi  acıbadem kokmuyodu, beyaz sabun gibi kokuyodu sevemedim.
rexona deo  bunu kullanırken astım oluyodum nerdeyse  elimdekiler bitsin bi dha sprey deo almayacağım.
avon  soft musk= İndirimde alınmış oraya buraya sıkarak  bitirildi.


otacı bitki özlü şampuanı çok sevdim şampuan rezervlerim bitsin alıcaklar listemde.

Extra lasting makyaj temizleyici= yağ fazlı olması benim için iyi değil  benim yağlı ürünler kullanmam yasak çünkü ama yinede denedim benim gibi sorunu olmayanlar memnun kalabilirler.



Maybelline colorshow oje= Çabuk kuruması ve dayanıklı olmasıyla benden olumlu not aldı, yanlız tırnaktan biraz zor çıktığını belirtmekte fayda var.

Far away= Avonun  ilk çıkan parfümlerinden hepimiz hayatımızın bir döneminde mutlaka kullanmışızdır.Eskiden çok beğenirdim fakat daha sonra yeni yeni kokular tanıdıkça bu bana oldukça sıradan gelmeye başladı , zaten ben değil annem aldı  far away güne giden  annelerimizin teyzelerimizin parfümü olarak kalıcak  benim için.

Farmasi kütikül kremi= Birçok blogger farmasiyle yeni tanışmışken ben çok daha önceleri keşfettim kullandım  ve  benim için farmasi dönemi bitmiştir gerçekten,Daha kimseler farmasiyi bilmezken ben farmasi alışverişlerimi  paylaşıyordum, benim için türk menşeili olması dışında başka bir albenisi olmayan bir markadır farmasi.

LA ROCHE POSAY  EFFECLAR= Kozvi kutudan aldığım ürünlerden biri  beğenseydim büyük boyunu alıcaktım, ama yok bence çok gerekli değil.




ŞELALE ASETON= En az  parmex kadar  beğendiğim aseton.

Shela parfümlü deodorant= Shela bim in ürettiği bir marka ama bana göre rexonadan daha iyi yani en azından rexona gibi beni boğmadı böylelikle rexona içinde yorum yapmış oldum;)

Cecile oje= Ben bu kadar çabu bozulan bi oje görmedim hayatımda heralde ben aldığımda çoktan tarihi geçmişti. Zaten ojelerimi  o kadar  azalttım ki sadece klasik bir kırmızı, bordo  ve  ten rengi  ojem var   en güzeli  fazlası çevreye zarar  çünkü.Bu yönden de düşünmek lazım,
2014 ün  son bitenler yazısınıda yazmış bulundum ne diyoruz 2015te gelsin yeniler:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder