8 Aralık 2014 Pazartesi

*Wishlist 2015




Yeniyıla doğru adım adım yaklaşırken blogger larda wishlistlerini yayınlamaya çoktan  başladı bile ee bende  eksik kalmayım , daha  önce  hazırladığım wishlist lerin hemen hemen gerçekleştiğinide düşünürsek  hazırlamak ve sunmak  daha keyifli oluyor.. Tabiki  en temel isteğim her zaman  ailemle birarada huzurlu mutlu  olmak olsada  başka başka isteklerimde var tabiki  ve bunları paylaşmaktan mutluluk duyuyorum ...



Kozmetik sever biri olarak ;

     



İçerisinde istediğim  herşeyi  barındıran nars allık  paleti 
,estee lauder in  en sevdiğim renkleri barındıran  far paletlerini istiyorum.





                               

Ne zamandır almak istediğim  bi türlü fırsat bulamadığım  listant de guerlain ,
                                                 


Mor,  mürdüm  aşığı biri olarak   ysl  mürdüm  maskara




Tabiki  gördüğünüz bu harika mürdüm rengi  bavul  setini ,





      


Bu kombine  aşık oldum  her parçasına sahip olmak istiyorum. Resmini  bulamadım ama uzun açık renk süet bir çeket istiyorum umarım  en kısa zmanda  bulur ve alırım.

Eee  biraz aşktan  bahsedelim son zamanlarda  hareketleri  ve tarzıyla dikkatimi  çeken ve bende lise çağından  beri  ilk kez hayranlık  duygusu  uyandıran prince royce 

Onunla birlikte olmam imkansız belki  ama  benim isteğim  böyle türünün  tek örneği  olabilecek  oldukça romantik  unutulan hisleri  hatırlatan  biri  




Ayrıca  konserlernde yaptığı serenatlara  bayılıyorum ..


Böyle adamlar kaldımı ki.  Tamam  belki  herşey şov amaçlı  ama her sanatçıya  böyle yakışmaz , Böyle asil  bi adamla  beraber olmayı  kim istemez ki??


  

Evett  ilk  çıktığından  beri  aklımda  olan lg g3  gold  please be mine...

Wishlistlerin olmaz sa olmazı ne  tabiki  araba!

Ben tercihimi  volvo jeep ten yana kullanıyorum, Yaşıma göre biraz ağır kaçsada buna hasta kaldım rengi herşeyi  tam istediğim gibi  Asaletin tanımı  bu olsa gerek .



 Benim istediklerim bunlar 


yılsonu  bi  edit  yaparım  bakalım hangileri gerçek olucak, 
Herşey gönlünüzce  olsun.
2015   ve tüm zamanlarda  

görüşmek üzere..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder