3 Mart 2015 Salı

HERBALİFE BİTKİSEL KONSANTRE ÇAY





 
 
 
Bu çayla ilgili  internette pek çok  araştırma yaptım ancak  kullanıcılara  dair kapsamlı   bir yorum alamadım.Bende kullanıp bitirip  sonuçları  kendimde görüp sizinle paylaşmak  istedim.
Öncelikle  gerçekten  işe yaradığını söylemeliyim. Tatlı  krizlerimi dengeledi, tatlı yeme isteğimi  azalttı ki  bu  benim için çok  önemli  ben herşeyden kısıyorum  ama tatlıdan vazgeçemiyorum.
İşte bu  çay  benim tatlı krizlerimi en az zararla atlatmamı sağladı,
ve  ikinci  en önemli  özelliği ise  enerji vermesi ve metabolizmayı  canlandırması,
bir bardak  suya yaklaşık  bir çay kaşığı  kullanıyorsunuz. Gün içerisinde  istediğiniz sıklıkta kullanabilirsiniz. Ben  iki  kutu  almıştım, biri  şeftali aromalı  diğeri  klasik çeşidiydi.Ben klasik olanı daha  çok beğendim , içimini  daha hoş buldum, hergün  günde iki kez içtim ve kilomu dengede tuttum. Çünkü normalde  kışın kilo alan biriyim , evde  oturdum hiç spor yapmadım normal şartlarda en az 5 kilo  alırdım. İyiki  almışım  dediğim  bir ürün oldu , iki kutuyu da bitirdim  şuan ara verdim.  Yaza  kadar kullanmıycam, Yazın  soğuk olarak  tüketmeyi  düşünüyorum. Ayrıca  herbalife vitamin ve mineral takviyesinide kullanıyorum ondanda çok memnun kaldım, onu ayrı olarak paylaşıcam,
Uzun sözün kısası herbalife hakkında iyi veya kötü birsürü şey duymuştum bunlar çoğunlukla kötü şeylerdi. Fakat ben aldırmadım hiç  çünkü  bazen  çok  övilen şeylerde kötü çıkabiliyor. O yüzden şans verdim iyiki vermişim diyorum. Bu tamamen benim kişisel görüşüm  olduğunu belirtmek isterim.
Görüşmek üzere xoxo
 
 
 
 

4 yorum:

  1. Enerji vermesi ve metabolizmayı çalıştırması iyiymiş, tam ihtiyacım olan şey. Araştırayım :)

    YanıtlaSil
  2. Enerji vermesi ve metabolizmayı çalıştırması iyiymiş, tam ihtiyacım olan şey. Araştırayım :)

    YanıtlaSil
  3. tatlı krizini azaltmasını sevdim iyi günlerde kullan tatlım bana da beklerim
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
  4. Bloğunuzu yeni keşfettim benim bloğuma da beklerim canım sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil