1 Mart 2015 Pazar

ŞUBAT AYI BİTEN ÜRÜNLER






      LOREAL  SKİN PERFECTİON MİSEL SU=
                                                                Benim  kullandığım  ilk misel su evet ben  
                                                                makyajımı temizleme jeliyle veya sütle temizleyenlerdenim.
                                                                  Kullandığım ilk misel solüsyona göre iyi bir başlangıçtı.
                                                      Benim hassas cildime iyi gelmedi. O yüzden bir daha almayacağım.




         AVON  SPECTRA LASH  MASCARA=
                                                             Avonun  en sevdiğim mascaralarndan içinde  bolca ürün var 
                                                                                      ve kirpiklerinizi gerçekten dolgunlaştırıyor.





     NİVEA  SOFT  EL KREMİ=Kullandığım  süre
                                                                   boyunca  asla  ellerimi  kurutmadı, ellerimiz sürekli  nemli 
                                                                   olmasını  sağladı. Yaz kış severek kullanabileceğim bir
                                                                              krem oldu  benim için.





   VİCHY THERMALE MİSEL SU=
                                                                                Kullandığım ikinci  misel  su  vichy ye ait
                                                                               hassasiyet   açısından  loreal den daha iyi.İşte bu
                                                                               bayıldım diyemedim. sanırım misel sularla aram iyi
                                                                                                                                                     değil.




 KALYON  NAİL  HARDENER=
                                                                                     İşte  ben buna  bayıldım, tırnaklarımı  adam etti
                                                                                  resmen  sürdüğüm zamanki doğal  görüntüyü
                                                                                   çok  seviyorum. Bu varken oje bile sürmüyodum.
                                                                                   bi süre almıcam ama  aldıktan sonra benim için
                                                                                  sadece o  olucak yine sanırım.




  ACIBADEM SÜTÜ=
                                                                                      Her ne kadar  cildimi  yağlandırsada  ben
                                                                                    yinede  çok  seviyorum , hassas  cildimde
                                                                                  herhangi bir irritasyona sebep olmuyor.



                                                                                        HERBALİFE BİTKİSEL  ÇAY=
                                                                                        Memnun  kaldığım bir çay oldu.
                                                             içimi ve aroması çok hoş  şeftalilisi  ve klasik olanı  vardı .
                                                            klasik  olanı  daha çok beğendim, ayrıca iştahımı dengede tuttu.
                                                            bir süre ara verip  tekrar kullanmayı  düşünüyorum.
     NEWSP  VİTAMİNLİ GÖZ BANTLARI
                                                                   İçerisinde üç adet var , kesinlikle işe yarıyor kullandığım 
                                                  zamanlarda  göz çevremi  aydınlattığını gözlemledim.
 KİPA  PEÇETE=  Ben bu  yumuş yumuş
                                                               peçeteyi çok  sevdim. Bana tam bir hafta dayandı en kısa
                                                  zamanda yedeklemeyi düşünüyorum.



 AKAT  GARDİ  SAÇ KÖPÜĞÜ=
                                                                                    Gratisten  aldığım seyahat boyu ürünlerdendi,
                                                                  bende  büyük  boyunu almayı isteyecek kadar etki 
                                                                                                                                         bırakmadı.








 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder